POLSKI |  ENGLISH |  KANAŁ RSS

Punkt Obsługi Klienta ZTM pod rondem Kaponiera otwarty. Pierwszy klient odwiedził go kilka minut po godzinie 6.00

24 październik 2016 |

Tagi: ,

ztm2

W poniedziałek, 24 października, otwarty został Punkt Obsługi Klienta, znajdujący się na poziomie -1 ronda Kaponiera (naprzeciwko wejścia od ul. Zwierzynieckiej). Już pierwszego dnia cieszył się dużym powodzeniem, co potwierdza, że jego powrót na ten węzeł przesiadkowy był trafiony.

 

Pierwszy klient odwiedził nowy Punkt Obsługi Klienta w poniedziałek, kilka minut po godzinie 6.00. Kupił bilet trasowany do 6 przystanków. Jednak POK to nie tylko miejsce doładowania karty PEKA lub kupna jednorazowego biletu czasowego.

 

Można w nim także (jak w pozostałych punktach ZTM):

- złożyć wniosek o wydanie imiennej karty PEKA,

- odebrać imienną kartę PEKA,

- kupić kartę PEKA na okaziciela,

- zapisać uprawnienie do ulgi na imiennej karcie PEKA,

- zapłacić opłatę dodatkową,

- uzyskać informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach biletowych,

 

POK Kaponiera – tak jak pozostałe punkty ZTM - jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 20.00.

 

W POK Kaponiera pasażerowie mogą korzystać z trzech stanowisk. Mają do dyspozycji stolik do wypełniania druków lub wniosków oraz pisania dokumentów. Jest miejsce na ulotki informacyjne, a także – kącik dla dzieci. Ponieważ klientami mogą być pasażerowie przesiadający się na Kaponierze – w lokalu umieszczono monitor z informacjami ile minut pozostało do odjazdu pojazdów linii przebiegających przez ten węzeł.

 

W Punkcie pod Kaponierą można skorzystać także ze stanowiska Biura Obsługi Klienta (czynnego w od poniedziałku do piątku, w godz. od 9.00 do 17.00). W BOK można m.in.: złożyć wniosek, reklamację, odwołanie lub otrzymać zaświadczenie o ważności biletu.

 

Przy Punkcie znajduje się czytnik PEKA, na którym można sprawdzić stan karty, a także biletomat. POK pod Kaponierą docelowo zastąpi punkt mieszczący się na moście Teatralnym (jego zamkniecie planowane jest na listopad).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jednocześnie przypominamy, że od soboty pasażerowie mogą korzystać z przystanków zarówno na poziomie 0, jak i -2.


Przemieszczanie się pomiędzy poszczególnymi poziomami obiektu ułatwia System Informacji Miejskiej, kierujący pieszych do odpowiednich przystanków (oraz wskazujący kierunki dotarcia do określonych części miasta). Na przystankach zainstalowane zostały tablice dynamicznej informacji pasażerskiej, informujące o czasie przyjazdu tramwajów, a także biletomaty.

 

Zejście/ zjechanie schodami ruchomymi lub windą na poziom -2 możliwe jest zarówno z poziomu -1, jak i 0 (po obu stronach ul. Święty Marcin). W dniach 25-26 października przedstawiciele ZTM będą (na poziomie -1) pomagać pasażerom, którzy - pomimo oznakowania - mają problem z odnalezieniem zejść na poziom -2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kliknij TUTAJ, aby pobrać schemat przystanków na rondzie Kaponiera