POLSKI |  ENGLISH |  KANAŁ RSS
 

 

 

PUNKTY OBSŁUGI KLIENTA i PUNKTY SPRZEDAŻY BILETÓW

Biuro Obsługi Klienta, ul. Matejki 59 jest czynne w poniedziałki i czwartki od godz. 9.00 do 17.00 oraz we wtorki, środy i piątki w godz. od 7.30 do 15.30 (tel. 61 646 33 44).
Kasa w Punkcie Obsługi Klienta przy ul. Matejki 59 jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6.00 do 20.00.
 

W punktach sprzedaży biletów można:
- kupić bilet sieciowy lub jednorazowy,
- złożyć wniosek o wydanie karty PEKI (dotyczy tylko punktów ZTM - oznaczenie "Z" w kolumnie "Uwagi"),
- przedłużyć ważność biletów okresowych sieciowych i trasowanych (UWAGA! Pierwszy bilet trasowany w taryfie obowiązującej od 1 lipca 2014r. należy wytrasować w Punkcie Obsługi Klienta ZTM (oznaczenie "Z" w kolumnie "Uwagi"))

KONTAKT Z PUNKTAMI OBSŁUGI KLIENTA JEST DOSTĘPNY POD NUMEREM INFOLINII: 61 646 33 44.

 

Do dyspozycji Klientów jest już dostępnych 112 punktów sprzedaży biletów (lista poniżej), w których można kupić lub doładować bilet okresowy na sieć  WYŁĄCZNIE NA KARTĘ PEKA lub kupić bilety jednorazowe. Klienci, którzy dotychczas korzystali z biletów trasowanych, są proszeni o wytrasowanie pierwszego biletu trasowanego w nowej taryfie w jednym z Punktów Obsługi Klienta ZTM. Przedlużenie tego biletu jest możliwe w jednym ze 112 nowych punktów sprzedaży biletów.

 

LOKALIZACJE i GODZINY OTWARCIA PUNKTÓW SPRZEDAŻY BILETÓW