POLSKI |  ENGLISH |  KANAŁ RSS
 

 

 

PUNKTY OBSŁUGI KLIENTA i PUNKTY SPRZEDAŻY BILETÓW

 

Punkty Obsługi Klienta ZTM Poznań

Lp.

Lokalizacja

Rejon Poznania

1.

ul. Matejki 59 - siedziba ZTM

Grunwald

2.

ul. Głogowska 133 - budynek MPK

Łazarz

3.

Górczyn - dworzec autobusowy

Górczyn

4.

Ogrody - pętla tramwajowa

Jeżyce

5.

Rondo Rataje - dworzec autobusowy

Nowe Miasto

6.

Rondo Śródka - dworzec autobusowy

Nowe Miasto

7.

os. Jana III Sobieskiego - dworzec autobusowy

Piątkowo

8.

Dębiec - pętla tramwajowa

Dębiec

9.

Junikowo - pętla autobusowo-tramwajowa

Junikowo

10.

Most Teatralny

Centrum

11.

Plac Wiosny Ludów - Kupiec Poznański (wejście od ulicy Strzeleckiej)

Centrum

 

 

UWAGA! DO 14 LISTOPADA 2014r  NA MTP FUNKCJONOWAŁ TYMCZASOWY PUNKT OBSŁUGI KLIENTA ZTM POZNAŃ.

 

KLIENTÓW, KTÓRZY MIELI W NIM ODEBRAĆ KARTĘ PEKA, PROSIMY O WIZYTĘ W CELU ODBIORU KARTY W PUNKCIE NA MOŚCIE TEATRALNYM.

 


 

Punkty Obsługi Klienta ZTM są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 - 20.00. 

 

W POK przy ulicy Matejki można bezpłatnie wykonać sobie zdjęcie na kartę PEKA.

 

Zarząd Transportu Miejskiego obecnie dysponuje 11 Punktami Obsługi Klienta ZTM  w których pasażerowie mogą:

 

- kupić bilety papierowe i elektroniczne,

- złożyć wniosek o wydanie imiennej karty PEKA,

- odebrać imienną kartę PEKA,

- zapisać uprawnienie do ulgi na imiennej karcie PEKA,

- zapłacić opłatę dodatkową.

- uzyskać Informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach

- złożyć reklamację w formie pisemnej za wyjątkiem POK przy ulicy Matejki 59 gdzie reklamacje możemy złożyć w Biurze Obsługi Klienta.


KONTAKT Z PUNKTAMI OBSŁUGI KLIENTA JEST DOSTĘPNY POD NUMEREM INFOLINII: 61 646 33 44.


 

PUNKTY SPRZEDAŻY BILETÓW

 

Serdecznie zapraszamy pasażerów do odwiedzin także w punktach sprzedaży biletów (PSB), których obecnie jest 200. Mapę z lokalizacjami PSB można znaleźć na stronie www.peka.poznan.pl - zakładka SPRZEDAŻ i OBSŁUGA/punkty sprzedaży biletów. Są to placówki handlowe – najczęściej kioski i sklepy, w których można kupić lub przedłużyć bilety okresowe na sieć oraz doładować tPortmonetkę. Okresowy bilet trasowany można przedłużyć w PSB wyłącznie na taką samą trasę i ten sam okres obowiązywania, jak poprzedni bilet trasowany. 

 

Od 5 sierpnia w PSB można także wgrać uprawnienie do kupna atrakcyjnego cenowo Biletu Metropolitalnego na imienną kartę PEKA, po wcześniejszym wysłaniu oświadczenia do Biletu Metropolitalnego przez e-mail lub pocztę i uzyskania potwierdzenia, że dane zostały wprowadzone do systemu PEKA (szczegóły na: www.peka.poznan.pl).

 

MOŻLIWOŚĆ SPRAWDZENIA STANU KARTY lub AKTYWACJI BILETU ZAKUPIONEGO W INTERNECIE W OBIEKTACH URZĘDU MIASTA POZNANIA

W sześciu lokalizacjach Urzędu Miasta Poznania są zamontowane czytniki, w których można sprawdzić stan karty lub aktywować bilet zakupiony w internecie. Z czytników można korzystać w następujących lokalizacjach:

 

 

INFORMACJA DLA OSÓB ZAINTERESOWANYCH DYSTRUBUCJĄ BILETÓW


W celu nawiązania współpracy w zakresie dystrybucji biletów jednorazowych czasowych i krótkookresowych w formie papierowej oraz elektronicznych doładowań biletów długookresowych oraz tPortmonetki na kartach PEKA uprzejmie prosimy o kontakt pod adresami:

z.andrzejewska@ztm.poznan.pl

j.gumny@ztm.poznan.pl