ZTM.EZ.3310.18.2017
Opublikowano: 16/11/2017Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu i części komputerowych oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz dostaw
Załącznik nr 6 do SIWZ - OPZ
Załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt Umowy
załącznik do Umowy - protokół zdawczo-odbiorczy
załącznik do Umowy - fakultatywne oświadczenie Wykonawcy
Termin składania ofert upływa 27.11.2017r., o godz. 11:00
Informacja z otwarcia ofert - 28.11.2017 r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część I - 06.12.2017 r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część III, V, VI - 06.12.2017 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na część II, część IV - 06.12.2017 r.