ZTM.EZ.3310.9.2017
Opublikowano: 29/06/2017Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą "Dzierżawa systemu telekomunikacyjnego VoIP oraz świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu" o wartości nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
Informacja z otwarcia ofert - 14.07.2017r.
Ogłoszenie o zamówieniu - opublikowane w BZP dnia 29.06.2017r.
Unieważnienie postępowania w części II - 19.07.2017
Unieważnienie postępowania w części I - 28.07.2017
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunkow udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy o przynalezności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 - Projekt Umowy do Cześci I i II postępowania
Załącznik nr 7 - Projekt umowy do Części III postępowania
Załącznik do projektu umowy - Wzór protokołu odbioru
Załącznik nr 8 - Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 9 - Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 10 - Oswiadczenie Wykonawcy
Termin składania ofert upływa dnia 10 lipca 2017 r. o godzinie 11.00
Odpowiedzi na pytania wraz z modyfikacją SIWZ - 4 lipca 2017 r.
Modyfikacja SIWZ - Zmiana terminu skladania ofert na 14.07.2017r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 6 lipca 2017r.
Odpowiedzi na pytania - 7 lipca 2017 roku
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy po modyfikacji
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 9 sierpnia 2017 r.