Punkt Obsługi Klienta na Dworcu Śródka od 15 kwietnia czasowo niedostępny z uwagi na remont

Opublikowano: 11/04/2024
Punkt Obsługi Klienta na Dworcu Śródka od 15 kwietnia czasowo niedostępny z uwagi na remont

Od poniedziałku (15 kwietnia) czasowo niedostępny będzie Punkt Obsługi Klienta na Dworcu Śródka. Powodem jest konieczna do przeprowadzenia modernizacja kanalizacji, wymiana podłogi oraz remont zaplecza socjalnego. Prace są przewidywane na ponad 2 tygodnie.

Karty PEKA, dla których wskazano POK Śródka jako miejsce odbioru, od 15 kwietnia (poniedziałek) będzie można odebrać w znajdującym się opodal Punkcie Obsługi Klienta na Dworcu Rataje.

Miejsca doładowań kart PEKA oraz zakupu biletów w bliskości ronda Śródka można sprawdzić korzystając z wyszukiwarki na stronie ZTM: 

https://www.ztm.poznan.pl/pl/cennik/sprzedaz-biletow/

Jednocześnie zachęcamy do korzystania z rozbudowanej sieci sprzedaży biletów, obejmującej także:

- zakup biletu jednorazowego w tramwaju lub autobusie

Możliwość zakupu biletów jednorazowych (czasowych) za pomocą karty płatniczej lub smartfona w terminalu  znajdującym  się  w każdym pojeździe obsługującym linie ZTM.

- aplikacje mobilne

Zakup biletu jednorazowego (czasowego) oraz krótkookresowego za pomocą smartfona. W tym celu klient ma do wyboru 1 z 6 aplikacji mobilnych:

- moBILET www.mobilet.pl

- mPay www.mpay.pl

- SkyCash www.skycash.pl

- GoPay www.gopay24.pl/blog/

- jakdojade.pl www.jakdojade.pl

- zBiletem www.zbiletem.pl

- doładowanie tPortmonetki na karcie PEKA lub zakup biletu okresowego w Internecie poprzez www.peka.poznan.pl

Każdy klient posiadający Aplikację PEKA może za pomocą portalu www.peka.poznan.pl kupić lub przedłużyć bilet okresowy, sprawdzić stan konta PEKA itp.

Każdy klient posiadający kartę PEKA może za pomocą portalu www.peka.poznan.pl kupić lub przedłużyć bilet okresowy, doładować tPortmonetkę, przedłużyć bilet okresowy na trasę, sprawdzić stan karty PEKA.

Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.