Ograniczenia w obsłudze klienta ZTM z uwagi na profilaktykę przeciw zarażeniom koronawirusem
Opublikowano: 12/03/2020Informujemy, że w obsłudze klienta ZTM zostały wprowadzone zmiany mające profilaktycznie przeciwdziałać rozpowszechnianiu się zarażeniom koronawirusem. Nieczynny do odwołania jest Punkt Obsługi Klienta ZTM w Poznaniu w CH Kupiec Poznański (pl. Wiosny Ludów) oraz POK w Tarnowie Podgórnym w siedzibie TPBUS (ul. Rokietnicka 23)
Od 11 marca (do odwołania):
- zawieszona została sprzedaż biletów przez kierowców na liniach ZTM,
- skrócone zostały godziny funkcjonowania Punktów Obsługi Klienta i Biur Obsługi Klienta ZTM. Od 11 marca są one otwarte w godzinach od 10.00 do 17.00;
- zawieszona została możliwość wykonywania zdjęć do karty PEKA w Punktach Obsługi Klienta;
Od 12 marca (do odwołania):
- zawieszone zostało umawianie Klientów na spotkania w ramach dyżuru dyrektora ZTM w Poznaniu;
- zamknięty został Punkt Obsługi Klienta ZTM znajdujący się w budynku CH Kupiec Poznański przy placu Wiosny Ludów (wejście od ulicy Strzeleckiej). Zamknięcie jest podyktowane absencją i ograniczeniami w rotacji obsługi w związku z profilaktyką mającą przeciwdziałać rozpowszechnianiu się zarażeniom koronawirusem. Klientów mających do odbioru karty PEKA w POK przy placu Wiosny Ludów prosimy o ich odbiór w POK pod rondem Kaponiera.
Od 13 marca (do odwołania):
- zamknięty został Punkt Obsługi Klienta ZTM w Tarnowie Podgórnym w siedzibie TPBUS na ul. Rokietnickiej 23. Zamknięcie jest podyktowane absencją i ograniczeniami w rotacji obsługi w związku z profilaktyką mającą przeciwdziałać rozpowszechnianiu się zarażeniom koronawirusem.
Jednocześnie zachęcamy do korzystania ze zdalnych form zakupu biletów i doładowywania karty PEKA – w tym przede wszystkim poprzez portal www.peka.poznan.pl lub korzystanie z automatów biletowych.
Czytaj więcej o zmianach w rozkładach jazdy
Więcej o działaniach profilaktycznych Miasta Poznania na oficjalnej stronie Poznania: www.poznan.pl/koronawirus