Korzystaj online z konta PEKA

Zamówienia publiczne o wartości powyżej 30 000

Niniejsza zakładka dotyczy postępowań ogłoszonych do dnia 04.09.2022 r.

Opublikowano: 16/08/2022

Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu – nr sprawy ZTM.EZ.3310.11.2022

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie zmian – 19.08.2022 r.

Ogłoszenie zmian  – 09.09.2022 r.

Ogłoszenie miniportal

Ogłoszenie miniportal – 19.08.2022r.

Ogłoszenie miniportal – 09.09.2022 r.

Modyfikacja SWZ – 19.08.2022 r.

Odpowiedzi z modyfikacją SWZ – 09.09.2022 r.

SWZ

SWZ – tekst jednolity z dnia 19.08.2022r.

Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1  – Opis przedmiotu zamówienia po Odpowiedziach  – 09.09.2022 r.

Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy

Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 – Formularz Ofertowy  po Odpowiedziach – 09.09.2022 r.

Załącznik nr 4 – Wzór oświadczenia dotyczącego grupy kapitałowej

Załącznik nr 5 – Wzór zobowiązania – Oświadczenie o udostępnieniu zasobów

Załącznik nr 6 – Wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w JEDZ

Załącznik nr 7 – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO

Załącznik nr 8 – Wzór oświadczenia dot. elektromobilności

Załącznik nr 9 – Wzór oświadczenia konsorcjum o podziale dostaw

Załącznik nr 10 – JEDZ

Załącznik nr 11 – Instrukcja wypełniania JEDZ

Załącznik nr 12 – Wzór oświadczenia dla wykonawców/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Załącznik nr 13 – Wzór oświadczenia dla podmiotów udostępniających zasoby

Załącznik nr 14 – Wzór protokołu odbioru zdawczo- odbiorczego

Termin składania ofert upływa dnia 15 września 2022 r. o godzinie 9.00

Termin składania ofert upływa dnia 21.09.2022r. o godz. 9.00

Termin składania ofert upływa dnia 22.09.2022r. o godz. 9.00

Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 20.09.2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 23.09.2022 r.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. I i II – 14.10.2022 r.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. VI – 19.10.2022 r.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. III i V – 25.10.2022 r.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. IV – 28.10.2022 r.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. V – 23.11.2022 r.

Opublikowano: 20/06/2022

Świadczenie telemetrycznej usługi transmisji danych pomiędzy urządzeniami mobilnymi Zamawiającego a posiadanymi przez Zamawiającego systemami informatycznymi za pomocą usługi prywatnego punktu dostępu APN o nazwie peka.pl

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia – 28.06.2022 r.

Ogłoszenie miniportal

Ogłoszenie miniportal – 28.06.2022

SWZ

Załącznik nr 1 do SWZ- Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 3 do SWZ – Wzór Umowy

Zmodyfikowany Załącznik nr 3 do SWZ – Wzór umowy – 24.06.2022r.

Załącznik nr 3 do Projektu umowy – Wzór protokołu odbioru

Załącznik nr 4 do SWZ – Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia art. 125 ust. 1 ustawy Pzp

Załącznik nr 5 do SWZ- Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

Załącznik nr 6 do SWZ – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych RODO

Termin składania ofert upływa dnia 29 czerwca 2022 r. o godz. 10.00

Odpowiedzi na pytania – 24.06.2022 r.

Modyfikacja SWZ – zmiana terminów – 28.06.2022 r.

Termin składania ofert upływa dnia 4.07.2022 r. o godzinie 10.00

Zawiadomienie o wniesieniu odwołania do treści ogłoszenia oraz treści dokumentów przetargowych– 29.06.2022r.

Treść odwołania – 29.06.2022 r.

Odpowiedzi na pytania – 30.06.2022 r.

Zmodyfikowany załącznik nr 3 do SWZ – wzór umowy – 30.06.2022r.

Uwzględnienie odwołania – 1 lipca 2022 r.

Zmodyfikowany załącznik nr 2 do SWZ -Opis Przedmiotu Zamówienia – 1 lipca 2022 r.

Zmodyfikowany Załącznik nr 3 do SWZ – Wzór umowy – 1 lipca 2022 r.

Modyfikacja SWZ – zmiana terminów – 1 lipca 2022 r.

Zmodyfikowany SWZ – 1 lipca 2022 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia – 1 lipca 2022r.

Ogłoszenie miniportal – 1 lipca 2022r.

Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 1 lipca 2022 r.

Termin składania ofert upływa dnia 5 lipca 2022 o godzinie 10.00

Załączniki w formacie word – 4 lipca 2022r.

Informacja z otwarcia ofert – 6 lipca 2022 r.

Unieważnienie postępowania w cz. II – 11 lipca 2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. I – 15 lipca 2022 r.

Opublikowano: 13/04/2022

„Przygotowanie dokumentacji projektowej dla platform przystankowych, terenu zieleni oraz pętli autobusowej”

Ogłoszenie o zamówieniu BZP

Ogłoszenie miniPortal

SWZ

Załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia

Załącznik nr 2 – Wzór umowy

Załącznik nr 2 do Umowy – Wzór protokołu odbioru

Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy

Załącznik Nr 4 – Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia art. 125 ust 1

 Załącznik nr 5 – Wzór oświadczenia dot. elektromobilności

Załącznik nr 6a – Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia – dot. I części zamówienia

Załącznik nr 6b – Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia – dot. II części zamówienia

Załącznik nr 6c – Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia – dot. III części zamówienia

Załącznik nr 7a – Wykaz usług – dot. I części zamówienia

Załącznik nr 7b – Wykaz usług – dot. II części zamówienia

Załącznik nr 7c – Wykaz usług – dot. III części zamówienia

Załącznik nr 8 – Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

Załącznik nr 9 – Plan zagospodarowania terenu PP 10 Ogrody – dot. II części zamówienia

Załącznik nr 10 – Rzut parteru, przekrój A-A, B-B, elewacje oraz opis PB-PW PNR typ S – dot. III części zamówienia

 Załącznik nr 11 – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO

Termin składania ofert upływa dnia 26.04.2022 r. o godz. 10.00 

Odpowiedzi na pytania Wykonawców oraz zmiana treści SWZ

Zmodyfikowany załącznik nr 1 do SWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia

Zmodyfikowany załącznik nr 2 do SWZ tj. Wzór umowy  

Zmodyfikowany załącznik nr 4 do SWZ tj.  Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia art. 125 ust. 1

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia BZP

Ogłoszenie miniPortal

Termin składania ofert upływa dnia 28.04.2022 r. o godz. 10.00

Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 26.04.2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 29.04.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dot. części nr 1 oraz części nr 3 zamówienia – 03.06.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dot. części nr 2 zamówienia – 15.07.2022 r.

Opublikowano: 06/04/2022

„Odnowa infrastruktury publicznego transportu zbiorowego – modernizacja Poznańskiego Szybkiego Tramwaju”
Numer referencyjny: ZTM.EZ.3310.3.2022

Zmiana nazwy: „Odnowa infrastruktury publicznego transportu zbiorowego – modernizacja trasy Poznańskiego Szybkiego Tramwaju”

Ogłoszenie o zamówieniu TED

Ogłoszenie zmian – 27.04.2022r.

Ogłoszenie zmian – 16.05.2022r.

Ogłoszenie zmian przekazane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej – 20.05.2022r.

Ogłoszenie zmian – 23.05.2022r.

Ogłoszenie zmian przekazane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 20.05.2022r.  – 23.05.2022r.

Ogłoszenie zmian – 25.05.2022r.

Modyfikacja SWZ – 20.05.2022 r.

SWZ

Modyfikacja SWZ i załączników

Odpowiedzi na pytania nr 1 do 89 – 16.05.2022 r.

Odpowiedzi na pytania nr 90 do 117 – 16.05.2022 r.

Odpowiedzi na pytania od nr 119 do nr 135 – 20.05.2022 r.

Załącznik do odpowiedzi na pytanie nr 125 – 20.05.2022 r.

Załączniki do odpowiedzi na Pytanie nr 8 oraz Pytanie nr 9 – 16.05.2022 r.

Załączniki do odpowiedzi na Pytanie nr 111 część 1 oraz cześć 2 – 16.05.2022 r.

Załączniki do SWZ w wersji edytowalnej – 16.05.2022 r.

Odpowiedź na pytanie nr 118 – 23.05.2022 r.

Załącznik do odpowiedzi nr 118 – 23.05.2022 r.

Odpowiedź na pytanie  – 23.05.2022r.

Załącznik do odpowiedzi – Załącznik nr 4 do SWZ Schemat PST etapowanie – 23.05.2022r.

Zmodyfikowany SWZ – stan wg modyfikacji z dnia 12.04.2022r.

Modyfikacja  SWZ  – 27.04.2022r.

SWZ – ujednolicona wersja ze wszystkimi wprowadzonymi zmianami – 16.05.2022r.

SWZ – ujednolicona wersja z wprowadzonymi zmianami – 20.05.2022r.

SWZ – ujednolicona wersja z wprowadzonymi zmianami – 23.05.2022r.

Ogłoszenie miniPortal

Ogłoszenie miniportal – 27.04.2022r.

Ogłoszenie miniportal – 16.05.2022r.

Ogłoszenie miniportal – 20.05.2022

Załącznik nr 1 –  Program Funkcjonalno Użytkowy

Załącznik nr 1 – Zmodyfikowany Program Funkcjonalno Użytkowy

Zał. 1 do PFU

Zał. 2 do PFU

Zał. 3 do PFU

Zał. 4 do PFU

Zał. 5 do PFU

Załącznik nr 1 do SWZ – PFU modyfikacja – 16.05.2022r.

Zał. 3 do PFU – 16.05.2022r.

Załącznik nr 2 –  Formularz Ofertowy

Załącznik nr 2 – Zmodyfikowany Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 –  Wykaz robót

Załącznik nr 3 – Zmodyfikowany Wykaz robót

Załącznik nr 4 –  Schemat PST_etapowanie

Załącznik nr 5 –  Wykaz osób

Załącznik nr 5 – Zmodyfikowany Wykaz osób

Załącznik nr 5 – Zmodyfikowany Wykaz osób – 23.05.2022r.

Załącznik nr 6 –  Wzór umowy

Załącznik nr 6 – Zmodyfikowany Wzór umowy

Załącznik nr 6 – Zmodyfikowany wzór umowy – 16.05.2022r.

Załącznik nr 6 – Zmodyfikowany wzór umowy – 20.05.2022 r.

Załącznik nr 7 –  Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej

Załącznik nr 7 – Zmodyfikowane Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej

Załącznik nr 8  – Wzór zobowiązania – oświadczenia o udostępnieniu zasobów

Załącznik nr 8 – Zmodyfikowany Wzór zobowiązania o udostępnieniu zasobów

Załącznik nr 9  – Wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w JEDZ

Załącznik nr 9 –  Modyfikacja Wzoru oświadczenia o aktualności informacji zawartych w JEDZ

Załącznik nr 9 –  Modyfikacja Wzoru oświadczenia o aktualności informacji zawartych w JEDZ – 16.05.2022 r.

Załącznik nr 10 – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO

Załącznik nr 11 – Wzór oświadczenia dot. elektromobilności

Załącznik nr 11 – Zmodyfikowany Wzór oświadczenia dotyczącego elektromobilności

Załącznik nr 12 – Oświadczenie konsorcjum o podziale robót

Załącznik nr 12 – Zmodyfikowane Oświadczenie konsorcjum o podziale robót

Załącznik nr 13 -– JEDZ

Załącznik nr 13 – Zmodyfikowane oświadczenie JEDZ

Załącznik nr 14 – Instrukcja wypełniania JEDZ

Załącznik nr 15 – Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Załącznik nr 15 – Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – 16.05.2022 r.

Załącznik nr 16 – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – 16.05.2022 r.

Termin składania ofert upływa dnia 16.05.2022 r. o godz. 09:00.

Termin składania ofert upływa dnia 18.05.2022 r. o godz. 09.00

Termin składania ofert upływa dnia 23.05.2022 r. o godz. 9.00

Termin składania ofert upływa dnia 30.05.2022 r. o godz. 9.00

Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 30.05.2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 30.05.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 8 lipca 2022 r.

Opublikowano: 14/03/2022

„Usługa realizacji szybkich płatności internetowych w publicznym transporcie zbiorowym organizowanym przez Miasto Poznań w okresie 36 miesięcy w latach 2022 – 2025” – ZTM.EZ.3310.5.2022
Ogłoszenie o zamówieniu BZP

Ogłoszenie miniPortal

SWZ

Załącznik 1 do SWZ- Projekt umowy

Załącznik 2 do SWZ – Formularz ofertowy

Załącznik 3 do SWZ – Wykaz usług

Załącznik 4 do SWZ  – Wzór oświadczania Wykonawcy

Załącznik 5 do SWZ – RODO

Termin składania ofert upływa dnia 22.03.2022 r. o godz. 09.00.

Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Odpowiedzi na pytania wraz ze zmianą terminów w postępowaniu – 21.03.2022 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia – 21.03.2022 r.

Termin składania ofert upływa dnia 24.03.2022 r. o godz. 10.00

Ogłoszenie miniportal – zmiana terminu

Odpowiedzi na pytania – 22.03.2022 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia – 22.03.2022 r.

Zmieniony projekt umowy – 22.03.2022 r.

Termin składania ofert upływa dnia 25.03.2022 r. o godz. 10.00

Ogłoszenie miniportal – zmiana terminu

 Informacja z otwarcia ofert – 28.03.2022 r.

 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 11.05.2022 r.

Opublikowano: 31/12/2021

Badanie i ocena standardów jakości w komunikacji miejskiej w Poznaniu na liniach komunikacyjnych miejskich oraz na liniach komunikacyjnych realizowanych w ramach porozumień międzygminnych.

Ogłoszenie o zamówieniu – nr 2021/BZP 00340464/01

Ogłoszenie miniportal

SWZ

Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 a do OPZ – mapa Poznania

Załącznik nr 1  b do OPZ – Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Poznania

Załącznik nr 1 c do OPZ – Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie gmin

Załącznik 1 d 1 do OPZ – wzór sprawozdania

Załącznik nr 1 d 2  do OPZ – wzór sprawozdania

Załącznik  nr 1 d 3 do OPZ – wzór sprawozdania

Załącznik nr 1 d 4  do OPZ – wzór sprawozdania

Załącznik nr 1 d 5 do OPZ – wzór sprawozdania

Załącznik  nr 1 d 6 do OPZ – wzór sprawozdania

Załącznik nr 1 d 7 do OPZ – wzór sprawozdania

Załącznik nr 1 e do OPZ – wykaz linii komunikacyjnych

Załącznik nr 1 f do OPZ – protokół odbioru sprawozdań

Załącznik nr 2 do SWZ – Projekt Umowy

Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz Ofertowy

Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia

Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz usług

Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia

Załącznik nr 7 -do SWZ – Karta informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych

Termin składania ofert upływa dnia 12.01.2022 o godz. 10.00

 Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Informacja z otwarcia ofert – 13.01.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 11.03.2022 r.

Opublikowano: 07/12/2021
Usługi konwojowania i ochrony wartości pieniężnych będących w dyspozycji ZTM w Poznaniu w 2022 r.

Ogłoszenie o zamówieniu BZP

Ogłoszenie miniPortal

SWZ

Załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia

Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór umowy

Załącznik nr 2 do SWZ Umowa Załącznik nr 2  do umowy – Zwózka utargów z POK ZTM

Załącznik nr 2 do SWZ Umowa Załącznik nr 3  do umowy – Protokół przekazania kaset z automatów mobilnych

Załącznik nr 2 do SWZ Umowa Załącznik nr 4  do umowy – Zwózka utargu – gotówka w formie bilonu do banku Zamawiającego

Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy

Załącznik nr 4 do SWZ – Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia art. 125 ust. 1

Załącznik nr 5 do SWZ – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO

Załącznik nr 6 do SWZ – Wzór oświadczenia dot. elektromobilności

Załącznik nr 7 do SWZ – Wykaz wykonanych usług

Załącznik nr 8 do SWZ – Wykaz osób

Załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz narzędzi

Załącznik nr 10 do SWZ – Wzór zobowiązania

Odpowiedź na pytanie Wykonawcy oraz zmiana treści SWZ – 10.12.2021 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia BZP

Ogłoszenie miniPortal

Załączniki do SWZ w formie edytowalnej:

Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy

Załącznik nr 4 do SWZ – Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia art. 125 ust. 1

Załącznik nr 7 do SWZ – Wykaz wykonanych usług

Załącznik nr 8 do SWZ – Wykaz osób

Załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz narzędzi

Załącznik nr 10 do SWZ – Wzór zobowiązania

Termin składania ofert upływa dnia 15.12.2021 r. o godz. 09.00

Termin składania ofert upływa dnia 16.12.2021 r. o godz. 09.00

Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 15.12.2021 r.

Informacja z otwarcia ofert – 16.12.2021 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 22.12.2021 r.

Opublikowano: 02/12/2021
Badanie i ocena standardów jakości w komunikacji miejskiej w Poznaniu na liniach komunikacyjnych miejskich oraz na liniach komunikacyjnych realizowanych w ramach porozumień międzygminnych

Ogłoszenie o zamówieniu – nr 2021/BZP 00296432/01 – z dnia 2.12.2021r.

Ogłoszenie miniportal

SWZ

Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1a do OPZ – mapa miasta Poznania

Załącznik nr 1 b do OPZ – Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Poznania

Załącznik nr 1 c do OPZ – Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie miast/gmin

Załącznik nr 1 d  1. do OPZ – wzór sprawozdania

Załącznik nr 1 d 2. do OPZ – wzór sprawozdania

Załącznik nr 1 d 3. do OPZ – wzór sprawozdania

Załącznik nr 1 d 4. do OPZ – wzór sprawozdania

Załącznik nr 1 d 5 do OPZ – wzór sprawozdania

Załącznik nr 1 d 6 do OPZ – wzór sprawozdania

Załącznik nr 1 d 7 do OPZ – wzór sprawozdania

Załącznik 1 e do OPZ – wykaz linii komunikacyjnych

Załącznik 1 f do OPZ – wzór protokołów odbioru sprawozdań

Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór Umowy

Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy

Załącznik nr 4 do SWZ– Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania art. 125 ust. 1

Załącznik nr 5 do SWZ– Wykaz usług

Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia

Załącznik nr 7 do SWZ– Karta informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych

Termin składania ofert upływa dnia 10 grudnia 2021 r. o godzinie 10.00

Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Informacja z otwarcia ofert – 15 grudnia 2021 r.

Unieważnienie postępowania – 16 grudnia 2021 r.

Opublikowano: 23/12/2020

Usługa operatora świadczona przez Wykonawcę dla czterech parkingów P&R zlokalizowanych na terenie Miasta Poznania a dokładniej:

1)P&R Szymanowskiego przy przystanku PST Szymanowskiego u zbiegu ulic Szymanowskiego i Smoleńskiej

2)P&R Św. Michała przy skrzyzowaniu ulic Św. Michała i Warszawskiej w Poznaniu,

3) P&R Starołeka przy rondzie Starołeka (w rejonie ulic Hetmańska, Starołecka i Wagrowska)

4)P&R Biskupińska przy ulicy Biskupińskiej (w rejonie przystanku kolejowego Poznań Strzeszyn)

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie zmian – przekazane do DzUUE w dniu 15.01.2021 r.

Opublikowane ogłoszenie zmian – 20.01.2021

Ogłoszenie zmian – przekazane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 29.01.2021

Opublikowane ogłoszenie zmian – 3.02.2021 r.

Ogłoszenie zmian – przekazane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 8 lutego 2021 r.

Ogłoszenie zmian – opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 12 lutego 2021 r.

Ogłoszenie zmian – przekazane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 18 lutego 2021 r.

Ogłoszenie zmian – opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 23 lutego 2021 r.

Ogłoszenie zmian – przekazane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej  w dniu 2 marca 2021 r.

Ogłoszenie zmian – opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 5 marca 2021 r.

SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 do SIWZ – JEDZ

Załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej

Załącznik nr 4 do SIWZ – Wykaz usług

Załącznik nr 5 do SIWZ – Projekt umowy

Załącznik nr 5 do SIWZ – Projekt Umowy – 18.02.2021 r.

Załącznik nr 1  do Umowy- Plan parkingu P&R ul. Szymanowskiego

Załącznik nr 2 do Umowy- Plan parkingu P&R ul. Św. Michała

Załącznik nr 3 do Umowy- Plan parkingu P&R Starołęka

Załącznik nr 4 do Umowy- Plan parkingu P&R ul. Biskupińska

Załącznik nr 6  do Umowy- Scenariusze postępowania Wykonawcy

Załącznik nr 7 do Umowy- Wzór raportu

Załącznik nr 8 do Umowy- Opis Przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 9 do Umowy- Oświadczenie dotyczące elektromobilności

Załącznik nr 6 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia

Załącznik nr 1 do OPZ – Uchwała Rady Miasta Poznania w sprawie regulaminu parkingów działających w systemie Parkuj i Jedź (Park&Ride) w Poznaniu

Załącznik nr 2 do OPZ- Zarządzenie Dyrektora ZTM w Poznaniu w sprawie wprowadzenia Kodeksu Etyki Pracowników ZTM Poznań wraz z załącznikami

Załącznik nr 3 do OPZ- Uchwała Rady Miasta Poznania w sprawie wysokości opłat za przejazdy lokalnym transportem zbiorowym wraz z załącznikami

Załącznik nr 1 do Uchwały

Załącznik nr 2 do Uchwały

Załącznik nr 3 do Uchwały

Załącznik nr 4 do OPZ – Gwarancja Jakości dla P&R Szymanowskiego z 18 stycznia 2018 roku

Załącznik nr 5 do OPZ  – Zestawienie sprzętu na parkingach P&R

Załącznik nr 6 do OPZ – Instrukcja użytkowania i utrzymania

Załącznik nr 7 do OPZ – Instrukcja obsługi Kasy automatycznej APM307

Załącznik nr 8 do OPZ – Instrukcja eksploatacyjna. ACCES Park

Załącznik nr 9 do OPZ – Instrukcja obsługi regulatora przepływu wód deszczowych

Załącznik nr 10 do OPZ – Instrukcja użytkowania i konserwacji elementów małej architektury

Załącznik nr 11 do OPZ – Instrukcja operatora systemu IPNSI Sense

Załącznik nr 7 do SIWZ – Oświadczenie o braku wydania wobec Wykonawcy prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokument potwierdzający dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności

Załącznik nr 8 – Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne

Załącznik nr 9 – Karta informacyjna o przepisach dotyczących ochrony danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Identyfikator zamówienia 

Modyfikacja SIWZ – 15 stycznia 2021 r.

Odpowiedzi na pytania wraz z modyfikacją SIWZ, OPZ i projektu umowy – 29.01.2021 r.

Zmieniony Opis Przedmiotu zamówienia – 29.01.2021 r.

Część 2  załącznika nr 5 do Opisu przedmiotu zamówienia – 29.01.2021 r.

Zmieniony Projekt Umowy – 29.01.2021 r.

Załącznik nr 12 do OPZ  – 29.01.2021 r.

Odpowiedzi na pytania wraz z modyfikacją SIWZ – 8 lutego 2021 r.

Odpowiedzi na pytania wraz z modyfikacją SIWZ – 18 lutego 2021 r.

Załącznik nr 1 do odpowiedzi na pytania – 18.02.2021 r.

Zmieniony Projekt Umowy – 18.02.2021 r.

Zmieniony Opis Przedmiotu Zamówienia – 18.02.2021 r.

Zmieniony Formularz ofertowy – 18.02.2021 r.

Zmieniony Formularz ofertowy w formacie word – 23.02.2021 r.

Odpowiedzi na pytania – 23.02.2021 r.

Odpowiedzi na pytania– 02.03.2021 r.

Zmieniony Opis przedmiotu zamówienia – 02.03.2021 r.

Odpowiedzi na pytania– 09.03.2021 r.

Termin składania ofert upływa dnia 29 stycznia 2021 roku o godzinie 11.00

 Termin składania ofert upływa dnia 8 lutego 2021 roku o godzinie 11:00

 Termin składania ofert upływa dnia 19 lutego 2021 roku o godzinie 11:00

Termin składania ofert upływa dnia 24 lutego 2021 r. o godzinie 11.00

Termin składania ofert upływa dnia 8 marca 2021 r. o godzinie 11:00

Termin składania ofert upływa dnia 19 marca 2021 roku o godzinie 11:00

Informacja z otwarcia ofert – 22.03.2021r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 7 maja 2021 r.

Opublikowano: 10/11/2020

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na świadczenie usług pocztowych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu.

Ogłoszenie o zamówieniu społecznym

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – Formularz cenowy

Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

Załącznik nr 5 – Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 6 – Projekt umowy

Załącznik nr 2 do umowy – WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI POCZTOWEJ

Załącznik nr 6 do umowy –  Oświadczenie dotyczące pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym

Załącznik nr 7 – Ochrona danych osobowych- Informacja dla Kontrahentów

Załącznik nr 8 – Instrukcja Użytkownika Systemu MiniPortal ePUAP

Identyfikator postępowania i klucz publiczny

 

Odpowiedz na pytanie Wykonawcy 1 – 13.11.2020 r

Odpowiedz na pytania Wykonawcy z dnia 16.11.2020 – 19.11.2020 r

 Załącznik nr 1 do ogłoszenia – Formularz ofertowy_tekst jednolity po zmianie – 19.11.2020 r

Załącznik nr 5 do ogłoszenia- Opis przedmiotu zamówienia_tekst jednolity po zmianie – 19.11.2020 r

Załącznik nr 6 do ogłoszenia-Wzór umowy_tekst jednolity po zmianie – 19.11.2020 r

 

Jednocześnie Zamawiający zamieszcza:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu społecznym – 19.11.2020 r

oraz

edytowalną wersję  Załącznika nr 1 do ogłoszenia – Formularz ofertowy_tekst jednolity po zmianie – 19.11.2020 r

 

Modyfikacja treści Załącznika nr 1 do ogłoszenia – Formularz Ofertowy – 23.11.2020

 

 Termin składania ofert upływa dnia 18 listopada 2020 r. o godzinie 10.00.

 Termin składania ofert upływa dnia 20 listopada 2020 r. o godzinie 10.00.

Termin składania ofert upływa dnia 24 listopada 2020 r. o godzinie 10.00.

 INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT – 23.11.2020 r.

Informacja o wyniku postępowania 26.11.2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA _15.12.2020 r.

Opublikowano: 14/10/2020

„Świadczenie usługi Wsparcia Technicznego Systemu ITS w zakresie Systemu Zarządzania Transportem Publicznym oraz Systemu Informacji dla Podróżnych zgodnie z Umowa oraz OPZ” – nr. sprawy ZTM.EZ.3310.15.2020

Ogłoszenie o zamówieniu

SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

Załącznik nr 4 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Załącznik nr 5 – Wykaz usług

Załącznik nr 6 – Projekt Umowy

Załącznik nr 1 do Projektu Umowy – Opis Przedmiotu Zamówienia

Załącznik nr 2 do Projektu Umowy – Warunki świadczenia usług serwisu technicznego ITS (SLA)

Załącznik nr 3 do Projektu Umowy – Raport miesięczny

Załącznik nr 4 do Projektu Umowy – Zestawienie Tablic Informacji Pasażerskiej

Załącznik nr 7 do Projektu Umowy – Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami zdolymi do wykonania zamówienia

Załącznik nr 7 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia

Załącznik nr 8 do SIWZ – Karta informacyjna o przepisach dotyczących ochrony danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Identyfikator postępowania i klucz publiczny

Instrukcja Użytkownika Systemu MiniPortal ePuap

Informacja z otwarcia ofert – zamieszczona dnia 23.10.2020 r.

Termin składania ofert upływa dnia 22 października 2020 r. o godzinie 11.00

Informacja o unieważnieniu postępowania – 28.10.2020