Korzystaj online z konta PEKA

Praca na stanowisku sprzedawca biletów

Na czym polega praca sprzedawcy biletów?

Praca sprzedawcy biletów odbywa się w Punktach Obsługi Klienta zlokalizowanych na terenie Miasta Poznania – sprawdź gdzie są POKi.
Punkty Obsługi Klienta są czynne od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 20:00 – praca na stanowisku sprzedawcy biletów odbywa się w trybie dwuzmianowym.

Jakie zadania realizuje sprzedawca biletów?

  • sprzedaż biletów papierowych jednorazowych, biletów elektronicznych oraz doładowań t-Portmonetki, uprawniających do podróżowania środkami komunikacji miejskiej,
  • weryfikacja dokumentów uprawniających do bezpłatnych i ulgowych przejazdów środkami komunikacji miejskiej,
  • wprowadzanie ulg do systemu Smart City,
  • przyjmowanie wpłat z tytułu opłat dodatkowych,
  • przyjmowanie wniosków o wydanie karty PEKA i likwidacje konta w systemie PEKA, wydawanie kart PEKA oraz przyjmowanie reklamacji kart PEKA,
  • przyjmowanie od pasażerów skarg i wniosków w formie pisemnej związanych z komunikacją miejską.

Sprawdź aktualne oferty pracy na stronie BIP ZTM.

Praca sprzedawca ZTM Poznań