Punkt Obsługi Klienta Sobieskiego w piątek 21 marca w godz. 8:00-13:00 będzie działał w ograniczonym zakresie

W związku z pracami dotyczącymi sieci energetycznej Punkt Obsługi Klienta ZTM mieszczący się na dworcu autobusowym Sobieskiego w piątek 21 marca w godzinach 8:00-13:00 będzie czynny w ograniczonym zakresie.
Przerwa w dostawie energii elektrycznej spowoduje brak możliwości obsługi systemowo-kasowej.
Personel będzie na bieżąco udzielać informacji o najbliższych punktach sprzedaży biletów, przyjmować wnioski niewymagające natychmiastowej rejestracji czy w ograniczonym zakresie udzielać informacji pasażerskiej.
Punkty Obsługi Klienta ZTM w Poznaniu i ich godziny otwarcia można znaleźć tutaj:
https://www.ztm.poznan.pl/wszystko-o-biletach/sprzedaz-biletow/
Do dyspozycji pozostają także Punkty Sprzedaży Biletów i biletomaty w następujących lokalizacjach:
– Os. Jana III Sobieskiego – kiosk przy budynku nr 16
– Os. Jana III Sobieskiego 52/110 – Chata Polska
– Os. Jana III Sobieskiego 18/4 – Sklep PATI
– ul. Stróżyńskiego – biletomat na przystanku autobusowym Wieża RTV
– ul. Stróżyńskiego 29 – Chata Polska
Przepraszamy za utrudnienia.