Korzystaj online z konta PEKA

[AKTUALIZACJA 27.08.2024] Punkt Obsługi Klienta w Kleszczewie działa w pełnym zakresie

zdjęcie przedstawia Punkt Obsługi Klienta ZTM Poznań

[AKTUALIZACJA 27.08.2024] Punkt Obsługi Klienta w Kleszczewie działa w pełnym zakresie.
W związku z usterką techniczną do odwołania nie będzie możliwości odbioru oraz doładowania kart PEKA w Punkcie Obsługi Klienta w Kleszczewie, zlokalizowanym w siedzibie Zakładu Komunalnego przy ul. Sportowej 3 (nadal istnieje możliwość złożenia wniosku o kartę PEKA).

Karty PEKA gotowe do odbioru z POK-u Kleszczewo będą możliwe do odbioru w Punkcie Obsługi Klienta ZTM mieszczącym się na Dworcu Rataje.

Godziny otwarcia i lokalizacje Punktów Obsługi Klienta ZTM w Poznaniu:

https://www.ztm.poznan.pl/wszystko-o-biletach/sprzedaz-biletow/

Istnieje także możliwość korzystania z możliwości zakupu biletów jednorazowych czasowych za pomocą telefonu komórkowego po zarejestrowaniu się u następujących operatorów:

– moBILET (www.mobilet.pl),

– SkyCash (www.skycash.pl),

– GoPay (https://gopay24.pl/blog/),

– jakdojade.pl (www.jakdojade.pl),

– zBiletem (www.zbiletem.pl)

Zachęcamy również do kupowania biletów w biletomatach lub w Punktach Sprzedaży Biletów.

Jednocześnie przypominamy, że kartę PEKA można doładować również przez Internet portal www.peka.poznan.pl, a stan konta można sprawdzić w autobusach i tramwajach na liniach ZTM (znajdują się tam czytniki).

Za niedogodności przepraszamy.