[AKTUALIZACJA 27.08.2024] Punkt Obsługi Klienta w Kleszczewie działa w pełnym zakresie
[AKTUALIZACJA 27.08.2024] Punkt Obsługi Klienta w Kleszczewie działa w pełnym zakresie.
W związku z usterką techniczną do odwołania nie będzie możliwości odbioru oraz doładowania kart PEKA w Punkcie Obsługi Klienta w Kleszczewie, zlokalizowanym w siedzibie Zakładu Komunalnego przy ul. Sportowej 3 (nadal istnieje możliwość złożenia wniosku o kartę PEKA).
Karty PEKA gotowe do odbioru z POK-u Kleszczewo będą możliwe do odbioru w Punkcie Obsługi Klienta ZTM mieszczącym się na Dworcu Rataje.
Godziny otwarcia i lokalizacje Punktów Obsługi Klienta ZTM w Poznaniu:
https://www.ztm.poznan.pl/wszystko-o-biletach/sprzedaz-biletow/
Istnieje także możliwość korzystania z możliwości zakupu biletów jednorazowych czasowych za pomocą telefonu komórkowego po zarejestrowaniu się u następujących operatorów:
– moBILET (www.mobilet.pl),
– SkyCash (www.skycash.pl),
– GoPay (https://gopay24.pl/blog/),
– jakdojade.pl (www.jakdojade.pl),
– zBiletem (www.zbiletem.pl)
Zachęcamy również do kupowania biletów w biletomatach lub w Punktach Sprzedaży Biletów.
Jednocześnie przypominamy, że kartę PEKA można doładować również przez Internet portal www.peka.poznan.pl, a stan konta można sprawdzić w autobusach i tramwajach na liniach ZTM (znajdują się tam czytniki).
Za niedogodności przepraszamy.