Punkty Obsługi Klienta
czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 20:00
Lokalizacja Punktu Obsługi Klienta - po kliknięciu w nazwę można sprawdzić lokalizację na mapie google | Fotografia Punktu Obsługi Klienta |
Ogrody – pętla tramwajowa | ![]() |
Dworzec Zachodni PKP |
![]() |
rondo Kaponiera – poziom -1 | ![]() |
Górczyn – pętla autobusowo-tramwajowa | ![]() |
plac Wiosny Ludów - budynek CH Kupiec Poznański (wejście od ul. Strzeleckiej) |
![]() |
Jana III Sobieskiego – dworzec autobusowy przy pętli Poznańskiego Szybkiego Tramwaju PST Os. Sobieskiego |
![]() |
ulica Matejki 59 - siedziba ZTM w Poznaniu Uwaga! Punkt Obsługi Klienta jest nieczynny do odwołania. |
![]() |
Junikowo - pętla tramwajowo-autobusowa | ![]() |
rondo Śródka – dworzec autobusowy | ![]() |
rondo Rataje - dworzec autobusowy Uwaga! Z powodu awarii, POK jest nieczynny do odwołania. |
![]() |
Dębiec – pętla tramwajowa | ![]() |
Przerwy w funkcjonowaniu Punktów Obsługi Klienta: POK z jednym stanowiskiem - w godz. 9:00-9:15 i 17:00-17:15 |
Przerwy na zmianę sprzedawcy w godz. 12:45-13:00, 13:00-13:15, 13:15-13:30 |
Lokalizacje i godziny otwarcia Punktów Obsługi Klienta samorządów współpracujących z ZTM
Tarnowo Podgórne - punkt znajduje się w siedzibie Komunikacji Gminy Tarnowo Podgórne TPBUS przy ulicy Rokietnickiej 23 w Tarnowie Podgórnym.
Godziny otwarcia: poniedziałki od 10:00 do 17:30, od wtorku do piątku od 8:00 do 15:30
Kleszczewo - punkt znajduje się w siedzibie Zakładu Komunalnego w Kleszczewie przy ulicy Sportowej 3 w Kleszczewie.
Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00
Zakres oferowanych usług w Punktach Obsługi Klienta
- doładowywanie kart PEKA: kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki,
- kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,
- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA oraz odbiór imiennej karty PEKA,
- kupno karty PEKA na okaziciela,
- zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
- opłacanie opłat dodatkowych,
- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
- składanie reklamacji w formie pisemnej (za wyjątkiem Punktu Obsługi Klienta w siedzibie ZTM Poznań przy ulicy Matejki 59 - w tej lokalizacji reklamacje prosimy składać w Biurze Obsługi Klienta)
- otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
- wykonywanie bezpłatnych zdjęć do wniosku o wydanie karty PEKA (Uwaga! W czasie stanu zagrożenia epidemicznego Covid-19 zdjęcia nie są wykonywane)
Zapraszamy do kontaktu zdalnego
- pod numerem telefonu 61 646 33 44 (w godzinach od 8:00 do 15:30) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,
- drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,
- korzystanie z platformy ePUAP,
- w kwestii zakupu biletów prosimy o korzystanie z biletomatów stacjonarnych, Internetu (www.peka.poznan.pl) oraz aplikacji mobilnych
Zasady obsługi
Z uwagi na obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego Covid-19 rekomendujemy, aby podczas obsługi klienta, tam gdzie może pojawić się potencjalne ryzyko zakażenia np. znajdując się z zatłoczonym miejscu, nie rezygnować ze środków ostrożności jakimi są noszenie maseczek czy dezynfekcja rąk.
Uwaga! Z powodu stanu zagrożenia epidemicznego Covid-19 nie są wykonywane zdjęcia do karty PEKA
Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.