Punkty Obsługi Klienta
Lokalizacja Punktu Obsługi Klienta i godziny otwarcia - po kliknięciu w nazwę można sprawdzić lokalizację na mapie google | Fotografia Punktu Obsługi Klienta |
Punkt Obsługi Klienta ZTM Ogrody – pętla tramwajowa otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, POK jest wyposażony w pętlę indukcyjną - urządzenie ułatwiające komunikację z osobami posługującymi się aparatami słuchowymi. Aby skorzystać z tej możliwości, należy przełączyć aparat słuchowy w pozycję „T”.
|
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM Dworzec Zachodni PKP otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, POK jest wyposażony w pętlę indukcyjną - urządzenie ułatwiające komunikację z osobami posługującymi się aparatami słuchowymi. Aby skorzystać z tej możliwości, należy przełączyć aparat słuchowy w pozycję „T”.
|
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM rondo Kaponiera – poziom -1 otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, POK jest wyposażony w pętlę indukcyjną - urządzenie ułatwiające komunikację z osobami posługującymi się aparatami słuchowymi. Aby skorzystać z tej możliwości, należy przełączyć aparat słuchowy w pozycję „T”. |
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM Górczyn – pętla autobusowo-tramwajowa otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, |
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM plac Wiosny Ludów - budynek CH Kupiec Poznański (wejście od ul. Strzeleckiej) |
|
otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, |
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM, ulica Matejki 59 - siedziba ZTM w Poznaniu otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, POK jest wyposażony w pętlę indukcyjną - urządzenie ułatwiające komunikację z osobami posługującymi się aparatami słuchowymi. Aby skorzystać z tej możliwości, należy przełączyć aparat słuchowy w pozycję „T”. |
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM Junikowo - pętla tramwajowo-autobusowa otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, Uwaga! POK Junikowo jest nieczynny od poniedziałku 25 marca 2024 r. (do zakończenia remontu dworca). Wyłączony jest także (z przyczyn technicznych biletomat przy POK). Kliknij i sprawdź gdzie można kupić bilety w rejonie Junikowa
|
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM rondo Śródka – dworzec autobusowy otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, |
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM rondo Rataje - dworzec autobusowy otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, POK jest wyposażony w pętlę indukcyjną - urządzenie ułatwiające komunikację z osobami posługującymi się aparatami słuchowymi. Aby skorzystać z tej możliwości, należy przełączyć aparat słuchowy w pozycję „T”. |
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM Dębiec – pętla tramwajowa czynne w dni robocze, od poniedziałku do piątku, |
|
Przerwy w funkcjonowaniu Punktów Obsługi Klienta: POK z jednym stanowiskiem - w godz. 9:00-9:15 i 17:00-17:15 |
Przerwy na zmianę sprzedawcy w godz. 12:45-13:00, 13:00-13:15, 13:15-13:30 |
Lokalizacje i godziny otwarcia Punktów Obsługi Klienta samorządów współpracujących z ZTM
Tarnowo Podgórne - punkt znajduje się w siedzibie Komunikacji Gminy Tarnowo Podgórne TPBUS przy ulicy Rokietnickiej 23 w Tarnowie Podgórnym.
Godziny otwarcia: poniedziałek 10:00 – 17:00; wtorek - piątek 8:00 – 15:30
Kleszczewo - punkt znajduje się w siedzibie Zakładu Komunalnego w Kleszczewie przy ulicy Sportowej 3 w Kleszczewie.
Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek 7:00 – 15:00
Rokietnica - punkt znajduje się przy ulicy Dworcowej 1a (w budynku dworca kolejowego).
Godziny otwarcia: w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 05:30 do 16:00.
Zakres oferowanych usług w Punktach Obsługi Klienta
- doładowywanie kart PEKA: kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki,
- kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,
- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA oraz odbiór imiennej karty PEKA,
- kupno karty PEKA na okaziciela,
- zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
- opłacanie opłat dodatkowych,
- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
- otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
- obsługa oferty PEKA Firma
Zapraszamy do kontaktu zdalnego
- pod numerem telefonu 61 646 33 44 (w godzinach od 8:00 do 15:30) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,
- drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,
- korzystanie z platformy ePUAP,
- w kwestii zakupu biletów prosimy o korzystanie z biletomatów stacjonarnych, Internetu (www.peka.poznan.pl) oraz aplikacji mobilnych
Aby wykorzystać dobrodziejstwa pętli zadziałać musi klient, który powinien przełączyć odpowiednio swój aparat słuchowy (przełącznik na aparacie słuchowym w pozycję „T”).