Punkty Obsługi Klienta

 Od 1 czerwca 2021r. Punkty Obsługi Klienta ZTM Poznań są czynne
od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 20:00
Poniżej znajdują się lokalizacje poszczególnych POK ZTM

Dworzec Zachodni PKP

Górczyn – pętla autobusowo-tramwajowa

Ogrody – pętla tramwajowa

Jana III Sobieskiego – dworzec autobusowy

Dębiec – pętla tramwajowa

Junikowo - pętla tramwajowo-autobusowa

rondo Kaponiera – poziom -1

rondo Śródka –  dworzec autobusowy

rondo Rataje - dworzec autobusowy

 

Uwaga! POK ZTM w siedzibie ZTM Poznań przy ulicy Matejki 59 pozostaje nieczynny do odwołania. POK ZTM mieszczący się przy pl. Wiosny Ludów – budynek CH Kupiec Poznański (wejście od ul. Strzeleckiej) będzie zamknięty do 15 stycznia 2022 r.

 

Przerwy w funkcjonowaniu Punktów Obsługi Klienta ZTM:

I stanowisko 9:00-9:15, II stanowisko 9:15-9:30, III stanowisko 9:30-9:45

I stanowisko 17:00-17:15, II stanowisko 17:15-17:30, III stanowisko 17:30-17:45

Przerwy na zmianę sprzedawcy:

12:45 -13:00, 13:00-13:15, 13:15-13:30

Lokalizacje Punktów Obsługi Klienta operatorów/gmin współpracujących z ZTM w organizacji transportu publicznego

- Tarnowo Podgórne (ul. Rokietnicka 23, siedziba TPBUS). Godziny otwarcia:

Poniedziałek 10:00 – 17:30

Wtorek – piątek 8:00 – 15:30

- Kleszczewo (ul. Sportowa 3, siedziba Zakładu Komunalnego w Kleszczewie). Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 7:00-15:00

 Zakres oferowanych usług w Punktach Obsługi Klienta:

- doładowywanie kart PEKA (kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki),
- kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,
- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA,
- odbiór imiennej karty PEKA,
- kupno karty PEKA na okaziciela,
- zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
- opłacanie opłat dodatkowych,
- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
- składanie reklamacji w formie pisemnej (za wyjątkiem Punktu Obsługi Klienta w siedzibie ZTM Poznań przy ulicy Matejki 59 - w tej lokalizacji reklamacje prosimy składać w Biurze Obsługi Klienta)
- otrzymanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,

Zachęcamy do korzystania ze zdalnej obsługi

We wszystkich sprawach załatwianych dotychczas w Biurach lub Punktach Obsługi Klienta prosimy o:

- kontakt telefoniczny pod numerem 61 646 33 44 (w godzinach od 8:00 do 15:30) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,

- kontakt drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,

- korzystanie z platformy ePUAP

- w kwestii zakupu biletów prosimy o skorzystanie z biletomatów stacjonarnych, Internetu (www.peka.poznan.pl) oraz aplikacji mobilnych,

Uwaga! Prosimy o ograniczenie korespondencji tradycyjnej papierowej  - w celu eliminacji dróg ewentualnego zakażenia.

Kontakt z Punktami Obsługi Klienta jest możliwy poprzez numer telefonu:

61 646 33 44 POZnan Kontakt4

Uwaga! Z uwagi na stan pandemii Covid-19 (do odwołania) w POK nie są wykonywane zdjęcia!

Prosimy o przestrzeganie reżimu sanitarnego

Warto podkreślić, że w POK ZTM obowiązuje reżim sanitarny, mający zwiększać bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników ZTM. Prosimy o przestrzeganie kilku prostych zasad podczas obsługi:

- noszenie maski zasłaniającej usta i nos,

- zdezynfekowanie rąk lub korzystanie z jednorazowych rękawiczek,

- przebywanie podczas obsługi w miejscu wyznaczonym,

- zachowanie minimum 2 metrów odległości między osobami oczekującymi w kolejce,

- dokonywanie płatności (w miarę możliwości) kartą płatniczą,

Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.