Obsługa Klienta
Zakres oferowanych usług w Punktach Obsługi Klienta
- doładowywanie kart PEKA: kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki,
- zakup biletów tradycyjnych w formie papierowej,
- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA oraz odbiór imiennej karty PEKA,
- kupno karty PEKA na okaziciela,
- zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na indywidualnym koncie
- opłacanie opłat dodatkowych, ogólne informacje dot. posiadanych zadłużeń
- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
- otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
- pomoc w obsłudze aplikacji
- reklamacje kart PEKA oraz KNO
- obsługa wniosków dotyczących ulgi 4+
Dodatkowo w POK Matejki:
- obsługa oferty PEKA Firma oraz przejazdów zorganizowanych
- wypłaty reklamacyjne z biletomatów Mennicy (gotówka)
- reklamacje kart PEKA Firma
Zakres oferowanych usług w Biurach Obsługi Klienta
- składanie reklamacji, skarg lub wniosków,
- składanie wniosków o rozłożenie zadłużenia na raty,
- uzyskiwanie informacji o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,
- pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA i innych dokumentów,
- w BOK przy ulicy Matejki 59 istnieje możliwość uzyskania legitymacji wydawanej dla opiekuna dziecka z niepełnosprawnością. Legitymacja uprawnia do przejazdów bez dziecka na trasie miejsce zamieszkania – szkoła (albo inna placówka specjalna) – miejsce zamieszkania i wydawana jest przez Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu na podstawie legitymacji szkolnej dziecka, zaświadczenia ze szkoły (w przypadku innego miejsca nauki niż adres szkoły) i dowodu tożsamości opiekuna.
Zapraszamy do kontaktu zdalnego
- pod numerem telefonu 61 646 33 44 (w godzinach od 8:00 do 15:30) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,
- drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań poprzez formularz na www.ztm.poznan.pl/kontakt lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,
- korzystanie z platformy ePUAP
Zakres działania punktów sprzedaży
- sprzedaż biletów i doładowań tPotmonetki – szczegóły dla konkretnych punktów dostępne po wybraniu punktu sprzedaży na mapce
Interaktywna Mapa
Sprawdź najbliższą lokalizację pod tym linkiem: Interaktywna Mapa Biur i Punktów Obsługi Klienta