Korzystaj online z konta PEKA

Obsługa Klienta

Zakres oferowanych usług w Punktach Obsługi Klienta

  • doładowywanie kart PEKA: kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki,
  • zakup biletów tradycyjnych w formie papierowej,
  • składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA oraz odbiór imiennej karty PEKA,
  • kupno karty PEKA na okaziciela,
  • zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na indywidualnym koncie
  • opłacanie opłat dodatkowych, ogólne informacje dot. posiadanych zadłużeń
  • informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
  • otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
  • pomoc w obsłudze aplikacji
  • reklamacje kart PEKA oraz KNO
  • obsługa wniosków dotyczących ulgi 4+

Dodatkowo w POK Matejki:

  • obsługa oferty PEKA Firma oraz przejazdów zorganizowanych
  • wypłaty reklamacyjne z biletomatów Mennicy (gotówka)
  • reklamacje kart PEKA Firma

Zakres oferowanych usług w Biurach Obsługi Klienta

  • składanie reklamacji, skarg lub wniosków,
  • składanie wniosków o rozłożenie zadłużenia na raty,
  • uzyskiwanie informacji o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,
  • pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA i innych dokumentów,
  • w BOK przy ulicy Matejki 59 istnieje możliwość uzyskania legitymacji wydawanej dla opiekuna dziecka z niepełnosprawnością. Legitymacja uprawnia do przejazdów bez dziecka na trasie miejsce zamieszkania – szkoła (albo inna placówka specjalna) – miejsce zamieszkania i wydawana jest przez Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu na podstawie legitymacji szkolnej dziecka, zaświadczenia ze szkoły (w przypadku innego miejsca nauki niż adres szkoły) i dowodu tożsamości opiekuna.

Zapraszamy do kontaktu zdalnego

  • pod numerem telefonu 61 646 33 44 (w godzinach od 8:00 do 15:30) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,
  • drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań poprzez formularz na www.ztm.poznan.pl/kontakt lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,
  • korzystanie z platformy ePUAP

Zakres działania punktów sprzedaży

  • sprzedaż biletów i doładowań tPotmonetki – szczegóły dla konkretnych punktów dostępne po wybraniu punktu sprzedaży na mapce

61 646 33 44

Interaktywna Mapa

Sprawdź najbliższą lokalizację pod tym linkiem: Interaktywna Mapa Biur i Punktów Obsługi Klienta