Punkty Obsługi Klienta
Zakres oferowanych usług w Punktach Obsługi Klienta
- doładowywanie kart PEKA: kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki,
- zakup biletów tradycyjnych w formie papierowej,
- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA oraz odbiór imiennej karty PEKA,
- kupno karty PEKA na okaziciela,
- zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na indywidualnym koncie
- opłacanie opłat dodatkowych, ogólne informacje dot. posiadanych zadłużeń
- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
- otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
- pomoc w obsłudze aplikacji
- reklamacje kart PEKA oraz kart na okaziciela
- obsługa wniosków dotyczących ulgi 4+
Dodatkowo w POK Matejki:
- obsługa oferty PEKA Firma oraz przejazdów zorganizowanych
- wypłaty reklamacyjne z biletomatów Mennicy (gotówka)
- reklamacje kart PEKA Firma
Interaktywna Mapa
Sprawdź najbliższą lokalizację pod tym linkiem: Interaktywna Mapa Biur i Punktów Obsługi Klienta