Punkty Obsługi Klienta

 
Lokalizacja Punktu Obsługi Klienta i godziny otwarcia - po kliknięciu w nazwę można sprawdzić lokalizację na mapie google Fotografia Punktu Obsługi Klienta

Punkt Obsługi Klienta ZTM Ogrody – pętla tramwajowa

otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 6:00 do 20:00

POK jest wyposażony w pętlę indukcyjną - urządzenie ułatwiające komunikację z osobami posługującymi się aparatami słuchowymi. Aby skorzystać z tej możliwości, należy przełączyć aparat słuchowy w pozycję „T”.

petla indukcyjna4

 

fotografia przedstawia Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan przy petli tramwajowej na Ogrodach2

Punkt Obsługi Klienta ZTM Dworzec Zachodni PKP

otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 6:00 do 20:00

POK jest wyposażony w pętlę indukcyjną - urządzenie ułatwiające komunikację z osobami posługującymi się aparatami słuchowymi. Aby skorzystać z tej możliwości, należy przełączyć aparat słuchowy w pozycję „T”.

petla indukcyjna5

 

 fotografia przedstawia Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan na Dworcu Zachodnim PKP

Punkt Obsługi Klienta ZTM rondo Kaponiera – poziom -1

otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 6:00 do 20:00

POK jest wyposażony w pętlę indukcyjną - urządzenie ułatwiające komunikację z osobami posługującymi się aparatami słuchowymi. Aby skorzystać z tej możliwości, należy przełączyć aparat słuchowy w pozycję „T”.

petla indukcyjna

fotografia przedstawia Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan pod rondem Kaponiera poziom 2

Punkt Obsługi Klienta ZTM Górczyn – pętla autobusowo-tramwajowa

otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 6:00 do 20:00

 fotografia przedstawia Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan na petli tramwajowo autobusowej na Gorczynie

Punkt Obsługi Klienta ZTM plac Wiosny Ludów - budynek CH Kupiec Poznański (wejście od ul. Strzeleckiej)

otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 6:00 do 20:00

fotografia przedstawia wejscie do Punktu Obslugi Klienta ZTM Poznan w Centrum Handlowym Kupiec Poznanski od ulicy Strzeleckiej

Punkt Obsługi Klienta ZTM Dworzec Sobieskiego przy pętli Poznańskiego Szybkiego Tramwaju (PST) Os. Sobieskiego

otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 6:00 do 20:00

 fotografia przedstawia Dworzec Sobieskiego na ktorym znajduje sie Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan

Punkt Obsługi Klienta ZTM, ulica Matejki 59 - siedziba ZTM w Poznaniu

otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 8:00 do 15:00

POK jest wyposażony w pętlę indukcyjną - urządzenie ułatwiające komunikację z osobami posługującymi się aparatami słuchowymi. Aby skorzystać z tej możliwości, należy przełączyć aparat słuchowy w pozycję „T”.

petla indukcyjna2

fotografia przedstawia tablice informacyjna na siedzibie ZTM oraz Punktu Obslugi Klienta ZTM Poznan przy ulicy Matejki 59 w Poznaniu

Punkt Obsługi Klienta ZTM Junikowo - pętla tramwajowo-autobusowa

otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 6:00 do 20:00

 

 fotografia przedstawia Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan na petli tramwajowo autobusowej na Junikowie

Punkt Obsługi Klienta ZTM rondo Śródka –  dworzec autobusowy

otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 6:00 do 20:00

 fotografia przedstawia Dworzec Srodka na ktorym znajduje sie Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan

Punkt Obsługi Klienta ZTM rondo Rataje - dworzec autobusowy

otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 6:00 do 20:00

POK jest wyposażony w pętlę indukcyjną - urządzenie ułatwiające komunikację z osobami posługującymi się aparatami słuchowymi. Aby skorzystać z tej możliwości, należy przełączyć aparat słuchowy w pozycję „T”.

petla indukcyjna3

 Punkt Obslugi Klienta ZTM na Dworcu Rataje

Punkt Obsługi Klienta ZTM Dębiec – pętla tramwajowa

czynne w dni robocze, od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 6:00 do 20:00

fotografia przedstawia Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan za petla tramwajowa na Debcu

Przerwy w funkcjonowaniu Punktów Obsługi Klienta: 

POK z jednym stanowiskiem - w godz. 9:00-9:15 i 17:00-17:15
POK z dwoma stanowiskami - w godz. 9:15-9:30 i 17:15-17:30
POK z trzema stanowiskami - w godz. 9:30-9:45 i 17:30-17:45

Przerwy na zmianę sprzedawcy w godz. 12:45-13:00, 13:00-13:15, 13:15-13:30

Lokalizacje i godziny otwarcia Punktów Obsługi Klienta samorządów współpracujących z ZTM

Tarnowo Podgórne - punkt znajduje się w siedzibie Komunikacji Gminy Tarnowo Podgórne TPBUS przy ulicy Rokietnickiej 23 w Tarnowie Podgórnym.

Godziny otwarcia: poniedziałek 10:00 – 17:00;  wtorek - piątek 8:00 – 15:30

Kleszczewo - punkt znajduje się w siedzibie Zakładu Komunalnego w Kleszczewie przy ulicy Sportowej 3 w Kleszczewie.

Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek 7:00 – 15:00

Rokietnica - punkt znajduje się przy ulicy Dworcowej 1a (w budynku dworca kolejowego).

Godziny otwarcia: w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 05:30 do 16:00. 

Zakres oferowanych usług w Punktach Obsługi Klienta

- doładowywanie kart PEKA: kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki,
- kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,
- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA oraz odbiór imiennej karty PEKA,
- kupno karty PEKA na okaziciela,
- zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
- opłacanie opłat dodatkowych,
- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
- otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
- obsługa oferty PEKA Firma

Zapraszamy do kontaktu zdalnego

- pod numerem telefonu 61 646 33 44  (w godzinach od 8:00 do 15:30) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,

61 646 33 44 POZnan Kontakt3

 - drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,

- korzystanie z platformy ePUAP,

- w kwestii zakupu biletów prosimy o korzystanie z biletomatów stacjonarnych, Internetu (www.peka.poznan.pl) oraz aplikacji mobilnych

 

Aby wykorzystać dobrodziejstwa pętli zadziałać musi klient, który powinien przełączyć odpowiednio swój aparat słuchowy (przełącznik na aparacie słuchowym w pozycję „T”).