Biura Obsługi Klienta
Zakres oferowanych usług w Biurach Obsługi Klienta
- składanie reklamacji, skarg lub wniosków,
- składanie wniosków o rozłożenie zadłużenia na raty,
- uzyskiwanie informacji o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,
- pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA i innych dokumentów,
- w BOK przy ulicy Matejki 59 istnieje możliwość uzyskania legitymacji wydawanej dla opiekuna dziecka z niepełnosprawnością. Legitymacja uprawnia do przejazdów bez dziecka na trasie miejsce zamieszkania – szkoła (albo inna placówka specjalna) – miejsce zamieszkania i wydawana jest przez Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu na podstawie legitymacji szkolnej dziecka, zaświadczenia ze szkoły (w przypadku innego miejsca nauki niż adres szkoły) i dowodu tożsamości opiekuna.
Zapraszamy do kontaktu zdalnego:
- pod numerem telefonu 61 646 33 44 (w godzinach od 8:00 do 15:30) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,
- drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań poprzez formularz na www.ztm.poznan.pl/kontakt lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,
- korzystanie z platformy ePUAP
Zakres działania punktów sprzedaży
- sprzedaż biletów i doładowań tPotmonetki – szczegóły dla konkretnych punktów dostępne po wybraniu punktu sprzedaży na mapce
Interaktywna Mapa
Sprawdź najbliższą lokalizację pod tym linkiem: Interaktywna Mapa Biur i Punktów Obsługi Klienta