Korzystaj online z konta PEKA

Punkty Obsługi Klienta

Zakres oferowanych usług w Punktach Obsługi Klienta

  • doładowywanie kart PEKA: kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki,
  • zakup biletów tradycyjnych w formie papierowej,
  • składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA oraz odbiór imiennej karty PEKA,
  • kupno karty PEKA na okaziciela,
  • zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na indywidualnym koncie
  • opłacanie opłat dodatkowych, ogólne informacje dot. posiadanych zadłużeń
  • informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
  • otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
  • pomoc w obsłudze aplikacji
  • reklamacje kart PEKA oraz KNO
  • obsługa wniosków dotyczących ulgi 4+

Dodatkowo w POK Matejki:

  • obsługa oferty PEKA Firma oraz przejazdów zorganizowanych
  • wypłaty reklamacyjne z biletomatów Mennicy (gotówka)
  • reklamacje kart PEKA Firma

Interaktywna Mapa

Sprawdź najbliższą lokalizację pod tym linkiem: Interaktywna Mapa Biur i Punktów Obsługi Klienta