Praca na stanowisku sprzedawca biletów
Na czym polega praca sprzedawcy biletów?
Praca sprzedawcy biletów odbywa się w Punktach Obsługi Klienta zlokalizowanych na terenie Miasta Poznania – sprawdź gdzie są POKi.
Punkty Obsługi Klienta są czynne od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 20:00 – praca na stanowisku sprzedawcy biletów odbywa się w trybie dwuzmianowym.
Jakie zadania realizuje sprzedawca biletów?
- sprzedaż biletów papierowych jednorazowych, biletów elektronicznych oraz doładowań t-Portmonetki, uprawniających do podróżowania środkami komunikacji miejskiej,
- weryfikacja dokumentów uprawniających do bezpłatnych i ulgowych przejazdów środkami komunikacji miejskiej,
- wprowadzanie ulg do systemu Smart City,
- przyjmowanie wpłat z tytułu opłat dodatkowych,
- przyjmowanie wniosków o wydanie karty PEKA i likwidacje konta w systemie PEKA, wydawanie kart PEKA oraz przyjmowanie reklamacji kart PEKA,
- przyjmowanie od pasażerów skarg i wniosków w formie pisemnej związanych z komunikacją miejską.
Sprawdź aktualne oferty pracy na stronie BIP ZTM.