Poza ustawą PZP
Niniejsza zakładka dotyczy postępowań ogłoszonych do dnia 04.09.2022 r.
Opublikowano: 02/09/2022
Załącznik nr 1 – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Załącznik nr 2 – Istotne postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 4 – Wykaz materiałów eksploatacyjnych
Załącznik nr 5 – Wzór protokołu zdawczo – odbiorczego zużytych materiałów eksploatacyjnych
Załącznik nr 6 – Wzór protokołu odbioru dostawy
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres : zamowienia@ztm.poznan.pl, do dnia 8 września 2022r.
Informacja z otwarcia ofert – 12.09.2022r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 13.09.2022
Opublikowano: 01/09/2022
Przygotowanie projektu graficznego, umieszczenie nadruków, wykonanie i dostarczenie kalendarzy ściennych składanych trójdzielnych na rok 2023 do siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59. – ZTM.EL.0716.27.2022
Załącznik nr 1 – karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – wzór poglądowy kalendarza trójdzielnego
Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mailowy:
zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 7 września 2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 09.09.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 27.09.2022 r.
Opublikowano: 01/09/2022
Zakup 10 kaset metalowych do przechowywania pieniędzy – ZTM.EL.0716.34.2022
Załącznik nr 1 – karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mailowy:
zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 7 września 2022 r.
Opublikowano: 01/09/2022
„Dostawa 100 sztuk ławek (LAW-03-CHO-UL/PL/SK) bez oparcia zgodnych z wytycznymi z katalogu Mebli Miejskich Poznania”
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 07.09.2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 09.09.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 16.09.2022 r.
Opublikowano: 19/08/2022
„Dostawa czytników kart HID Omnikey”
Załączniki:
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Odpowiedź na pytanie – 24.08.2022r.
Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mailowy zamowienia@ztm.poznan.pl, do dnia 25 sierpnia 2022r.
Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mailowy zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 26 sierpnia 2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 29.08.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 29.08.2022r.
Opublikowano: 16/08/2022
Dostawa urządzeń VoiP na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
Załączniki:
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 22 sierpnia 2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 24 sierpnia 2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 24 sierpnia 2022 r.
Opublikowano: 12/07/2022
„Dostawa 13 333 sztuk rolek termicznych do terminali kontrolerskich PAX A920”
Wzór protokołu zdawczo-odbiorczego
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 22 lipca 2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 26.07.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 4 sierpnia 2022 r.
Opublikowano: 11/07/2022
Odnowienie 2 certyfikatów SSL zabezpieczających domeny internetowe na okres 12 miesięcy
Załączniki:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 18 lipca 2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 19 lipca 2022 r.
Informacja o wyborze oferty – 19 lipca 2022 r.
Opublikowano: 05/07/2022
Zakup ramek do rozkładów jazdy o rozmiarach : A5- 500 szt., A4-180 szt, A3-120 szt. A2- 5 szt. oraz 140 szt. zapinek do ramek A3 i A2
Załączniki:
1. Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 12 lipca 2022 r.
5. Informacja z otwarcia ofert – 13.07.2022 r.
6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 14.07.2022 r.
Opublikowano: 30/06/2022
Wykonanie elementów informacji pasażerskiej: wkładów do gablot, formatek na potykacze oraz naklejek podłogowych „przystanek nieczynny”
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 07 lipca 2022 r.
Odpowiedzi na pytania – 05.07.2022
Odpowiedź na pytanie – 07.07.2022 r.
Zmodyfikowany opis przedmiotu zamówienia – 07.07.2022 r.
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 11 lipca 2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 12.07.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 14.07.2022 r.
Opublikowano: 24/06/2022
Dostawa 700 szt. teczek aktowych do siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59.
Załącznik nr 1 – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Załącznik nr 2 – Wzór nadruku na teczce aktowej
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy
Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mailowy : zamowienia@ztm.poznan.pl, w terminie do dnia 4 lipca 2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 11.07.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 12.07.2022 r.
Opublikowano: 15/06/2022
„Opracowanie koncepcji i zorganizowanie w Poznaniu w dniu 17.09.2022 r. gry miejskiej promującej różnorodne aspekty transportu publicznego podczas Europejskiego Tygodnia Mobilności (ETM)”
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 27.06.2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 30.06.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 01.07.2022 r.
Opublikowano: 07/06/2022
Sukcesywna dostawa wody źródlanej, naturalnej wody mineralnej, dzierżawa urządzeń do dystrybucji wody oraz sanityzacja urządzeń do dystrybucji wody
Załącznik nr 1 – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Oferty należy składać na adres poczty elektronicznej: zamowienia@ztm.poznan.pl w terminie do dnia 14 czerwca 2022 r.
Odpowiedź na pytanie – 10.06.2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 20.06.2022 r.
Informacja o wyniku postępowania – 22.06.2022 r.
Opublikowano: 06/06/2022
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki FARGO HDP 8500
Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego – Formularz ofertowy
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej :zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 15 czerwca 2022 r.
Odpowiedź na pytanie – 10.06.2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 21.06.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 1 lipca 2022 r.
Opublikowano: 03/06/2022
Dostawa papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu wraz z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia. ZTM.EL.0716.15.2022
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 09 czerwca 2022 r.
Zapytanie Ofertowe 03.06.2022r.
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM 03.06.2022r.
Istotne postanowienia umowy 03.06.2022r.
załącznik nr 1 do Umowy 03.06.2022r.
Formularz ofertowy 03.06.2022r.
Informacja z otwarcia ofert – 17.06.2022 r.
Wybór najkorzystniejszej oferty – 17.06.2022 r.
Opublikowano: 03/06/2022
„Usługa bezpiecznego zniszczenia: zbędnej dokumentacji, nie podlegającej obowiązkowi archiwizowania (stare opracowania, nieaktualne ulotki, kopie dokumentów), imiennych plastikowych kart elektronicznych ze zdjęciem (wizerunkiem), taśm po nadrukach zdjęć zgodnie z wymaganiami normy DIN 66399 dla III klasy tajności, wraz z wystawieniem certyfikatu zniszczenia poświadczonego przez Komisję obecną przy niszczeniu”.
Wzór umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 13.06.2022 r.
Odpowiedzi na pytania Wykonawcy – 08.06.2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 15.06.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 22.06.2022 r.
Opublikowano: 12/05/2022
„Dostawa (zakup) artykułów biurowych do siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59”
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Zmodyfikowany formularz ofertowy – 18.05.2022 r.
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 20 maja 2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 24.05.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 31.05.2022 r.
Opublikowano: 12/05/2022
Sukcesywne uszycie i dostawa odzieży dla pracowników Punktów i Biura Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.
Załącznik 1 – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Załącznik 2 – Istotne postanowienia umowy
Załącznik 3 – Formularz ofertowy
Termin składania ofert upływa dnia 30 maja 2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 10.06.2022 r.
Opublikowano: 06/05/2022
Dostawa i montaż defibrylatora ratowniczego AED z szafką wewnętrzną wraz z przeprowadzeniem szkolenia z obsługi defibrylatora w siedzibie ZTM oraz zapewnienie gwarancji, przeglądów i świadczenie serwisu gwarancyjnego.
Załącznik nr 1 – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Załącznik nr 2 – Istotne postanowienia umowy
Załącznik do umowy – Protokół odbioru końcowego
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy
Termin składania ofert upływa dnia 16 maja 2022 r. Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl
Informacja z otwarcia ofert – 18.05.2022
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 8.06.2022r.
Opublikowano: 29/04/2022
„Usługa bezpiecznego zniszczenia: zbędnej dokumentacji, nie podlegającej obowiązkowi archiwizowania (stare opracowania, nieaktualne ulotki, kopie dokumentów), imiennych plastikowych kart elektronicznych ze zdjęciem (wizerunkiem), taśm po nadrukach zdjęć, zgodnie z wymaganiami normy DIN 66399 dla III klasy tajności, wraz z wystawieniem certyfikatu zniszczenia poświadczonego przez Komisję obecną przy niszczeniu”
Wzór umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 06.05.2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 10.05.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 12.05.2022 r.
Informacja o unieważnieniu postępowania – 19.05.2022 r.
Opublikowano: 28/04/2022
„Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia online dla pracowników Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu (około 100 osób), z zakresu budowania właściwych relacji i poprawnej komunikacji w miejscu pracy”
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 09 maja 2022 r.
Odpowiedzi na pytania Wykonawców – 06.05.2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 11.05.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 06.06.2022 r.
Opublikowano: 21/04/2022
„Przedłużenie ważności aktualnych licencji dostępu do aplikacji Zoom na 12 miesięcy”
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 28.04.2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 29.04.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 04.05.2022 r.
Opublikowano: 07/04/2022
„Świadczenie usługi polegającej na serwisie urządzenia do personalizacji kart firmy Matica, model S7000”
Wzór protokołu potwierdzenia wykonania usługi
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 15.04.2022 r.
Informacja o unieważnieniu postępowania – 22.04.2022 r.
Opublikowano: 30/03/2022
„Dostawa 100 szt. koszy na śmieci 37 l”
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Termin składania ofert upływa dnia 05 kwietnia 2022 r. Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl
Odpowiedzi na pytania – 1.04.2022 r.
Zmieniony projekt umowy – 1.04.2022 r.
Termin składania ofert upływa dnia 8 kwietnia 2022 r. Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl
Odpowiedź na pytanie – 4 kwietnia 2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 13 kwietnia 2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 22 kwietnia 2022 r.
Opublikowano: 28/03/2022
„Przygotowanie scenariuszy i nagranie 7 spotów informacyjno-promocyjnych, każdy o długości do 30 sekund, każdy z 2 lektorami, promujących wskazaną poniżej tematykę:
– Bilet Metropolitalny,
– Bilet Semestralny,
– oferta promocyjna w taryfie ZTM: Weekend 24h,
– oferta promocyjna w taryfie ZTM: Rodzina 24h,
– oferta promocyjna w taryfie ZTM: Weekend 24 h + Rodzina 24 h,
– oferta promocyjna w taryfie ZTM: Weekend 1+1,
– płatności zbliżeniowe za bilety jednorazowe w każdym pojeździe”
– ZTM.DK.3310.3.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
Załącznik 1 do zapytania ofertowego – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Załącznik 2 do zapytania ofertowego – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik 3 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy
Załącznik 4 do zapytania ofertowego – Informacja o Bilecie Metropolitalnym, Bilecie Semestralnym, promocjach biletowych w taryfie ZTM: Weekend 24h, Rodzina 24h, Weekend 24 h + Rodzina 24 h, Weekend 1+1 oraz płatności zbliżeniowej za bilet jednorazowy w każdym pojeździe.
Termin składania ofert upływa dnia 04.04.2022 r. Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl.
Odpowiedz na pytanie Wykonawcy – 30.03.2022 r.
Opublikowano: 18/03/2022
„Świadczenie usług poligraficznych dla Zarządu Transportu Miejskiego w 2022 roku” – nr sprawy ZTM.EL.0716.7.1.2022
Karta informacyjna dotycząca przepisów o ochronie danych osobowych
Formularz ofertowy – wersja edytowalna
Oferty należy składać w formie elektronicznej : na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 24 marca 2022r.
Informacja z otwarcia ofert – 29.03.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 29.03.2022 r.
Opublikowano: 10/03/2022
Dostawa 400 fastykuł z nadrukiem do siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59
Wzór nadruku na teczce aktowej
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Termin składania ofert upływa dnia 16 marca 2022 r. Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl
Informacja z otwarcia ofert – 17.03.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 22.03.2022 r.
Opublikowano: 24/02/2022
„Wykonanie usługi transportowej (przeprowadzki) obejmującej przenoszenie i transport mienia znajdującego się w dyspozycji Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu”
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Termin składania ofert upływa dnia 04 marca 2022 r. Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl
Informacja z otwarcia ofert – 08.03.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 16.03.2022 r.
Opublikowano: 09/02/2022
Dostawa 150 szt. koszy na śmieci – 80 l. wraz z komponentami – nr sprawy ZTM.IE.4331.1.1.2022
Karta informacyjna dotycząca przepisów o ochronie danych osobowych
Oferty należy składać w formie elektronicznej : na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 16 lutego 2022r.
Odpowiedzi na pytania – 14 lutego 2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 16 lutego 2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 22.02.2022r.
Opublikowano: 04/02/2022
Druk i dostawa biletów papierowych w ilości 1.000.000 szt. (10.000 bloczków) oraz utylizacja biletów poprzedniej edycji w ilości 150.000 szt. (1.500 bloczków).
Karta informacyjna dotycząca przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
Załącznik nr 1 do projektu umowy – wzory graficzne
Załącznik nr 2 do projektu umowy – wzór protokołu zdawczo – odbiorczego
Załącznik nr 3 do projektu umowy – wzór protokołu z likwidacji
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres : zamowienia@ztm.poznan.pl; do dnia 11 lutego 2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 16 lutego 2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 18 lutego 2022 r.
Opublikowano: 28/01/2022
„Świadczenie usług serwisu (naprawy) pogwarancyjnego urządzeń zainstalowanych w Zarządzie Transportu Miejskiego w Poznaniu ”- ZTM.DU.3310.2.2022.
Załącznik 2 do zapytania ofertowego – Wykaz usług
Załącznik 2 do zapytania ofertowego – Wykaz usług_wersja edytowalna
Załącznik 3 do zapytania ofertowego – Projekt umowy
Załącznik 4 do zapytania ofertowego – Zestawienie sprzętu do serwisu pogwarancyjnego
Załącznik 5 do zapytania ofertowego – Formularz zgłoszenia serwisowego
Załącznik 6 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy
Załącznik 7 do zapytania ofertowego – Wzór protokołu zdawczo-odbiorczego
Załącznik 8 do zapytania ofertowego – Wzór protokołu wykonania czynności serwisowych
Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail : zamowienia@ztm.poznan.pl. Termin składania ofert upływa dnia : 04 lutego 2022 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT – 09.02.2022 r
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 11.02.2022 r.
Opublikowano: 19/01/2022
„Audyt rekompensaty należnej Operatorom za rok 2021 z tytułu świadczenia usług publicznego transportu zbiorowego”
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Termin składania ofert upływa dnia 27 stycznia 2022 r. Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres zamowienia@ztm.poznan.pl
Informacja z otwarcia ofert – 28.01.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 04.02.2022 r.
Opublikowano: 14/01/2022
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Wykaz materiałów eksploatacyjnych
Wzór protokołu zdawczo-odbiorczego zużytych materiałów eksploatacyjnych
Wzór protokołu odbioru dostawy
Termin i forma złożenia oferty: złożenie oferty w formie pisemnej na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl w terminie do dnia 21 stycznia 2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 25.01.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 02.02.2022 r.
Opublikowano: 04/01/2022
„Audyt rekompensaty należnej Miejskiemu Przedsiębiorstwu Komunikacyjnemu w Poznaniu Sp. z o.o. za rok 2021 z tytułu świadczenia usług publicznego transportu zbiorowego” – ZTM.EE.0716.3.1.2022
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Wykaz audytorów rekompensaty
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy (wersja edytowalna)
Załącznik nr 2 – Wykaz audytorów rekompensaty (wersja edytowalna)
Załącznik nr 3 – Wykaz osób (wersja edytowalna)
Termin i forma złożenia oferty: złożenie oferty w formie pisemnej na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl w terminie do dnia 12 stycznia 2022 r.
Zamawiający informuje o modyfikacji Formularza ofertowego i poprawieniu omyłki pisarskiej w pkcie 6:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy_modyfikacja – 05.01.2022 r.
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy (wersja edytowalna)_modyfikacja – 05.01.2022 r.
Opublikowano: 20/12/2021
„Wykonanie usług stałego serwisu technicznego, administrowania, przeglądów i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemów teletechnicznych, systemów sygnalizacji pożaru oraz zainstalowanych urządzeń i sprzętu w Zarządzie transportu Miejskiego w Poznaniu ” – ZTM.DU.3310.42.2021.
Załącznik 2 do zapytania ofertowego – Istotne postanowienia umowy
Załącznik 3 do zapytania ofertowego – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik 4 do zapytania ofertowego – Zobowiązania Wykonawcy
Załącznik 5 do zapytania ofertowego – Protokół odbioru prac
Załącznik 6 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy
Załącznik 6 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy_wersja edytowalna
Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail : zamowienia@ztm.poznan.pl. Termin składania ofert upływa dnia : 27 grudnia 2021 r.
Informacja z otwarcia ofert – 29.12.2021
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 30.12.2021 r.
Opublikowano: 01/12/2021
Sukcesywna dostawa prasy, czasopism i periodyków do siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu na rok 2022 – nr sprawy ZTM.EL.0600.6.2021
Załącznik nr 1 – Karta informacyjna dotycząca przepisów o ochronie danych osobowych w ZTM
Załącznik nr 2 – Projekt umowy
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy
Termin składania ofert upływa dnia 7 grudnia 2021 r. Oferty należy składać na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl
Informacja z otwarcia ofert – 10 grudnia 2021 r.
Wybór najkorzystniejszej oferty – 17 grudnia 2021 r.
Opublikowano: 26/11/2021
„Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym w szczególności na terenie Poznania i powiatu poznańskiego, w ramach pakietów oferowanych przez Wykonawcę pracownikom Zamawiającego, osobom towarzyszącym oraz dzieciom zgłoszonym przez pracowników Zamawiającego” – ZTM.DZ.1430.1.2021.
Załącznik 2 do zapytania ofertowego – Istotne postanowienia umowy
Załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy
Załącznik 3 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy
Załącznik 4 do zapytania ofertowego – Opis przedmiotu zamówienia
Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail : zamowienia@ztm.poznan.pl. Termin składania ofert upływa dnia : 3 grudnia 2021 r.
Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail : zamowienia@ztm.poznan.pl. Termin składania ofert upływa dnia : 6 grudnia 2021 r.
Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail : zamowienia@ztm.poznan.pl. Termin składania ofert upływa dnia : 8 grudnia 2021 r.
Odpowiedz na pytania Wykonawców 1-7 – 02.12.2021 r.
Odpowiedz na pytanie Wykonawcy 8_03.12.2021 r.
Zmodyfikowany formularz ofertowy – 03.12.2021 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT – 13.12.2021 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 16.12.2021 r.
Opublikowano: 25/11/2021
Sukcesywna dostawa (zakup) paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w okresie od 01 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2024 roku.
Załącznik nr 1 – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla Kontrahentów ZTM
Załącznik nr 2 – Istotne postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 – Wykaz całodobowych stacji paliw Wykonawcy obsługujących karty paliwowe
Załącznik nr 6 – Pojazdy Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail : zamowienia@ztm.poznan.pl. Termin składania ofert upływa dnia : 2 grudnia 2021 r.
Informacja z otwarcia ofert – 6 grudnia 2021 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 14 grudnia 2021 r.
Opublikowano: 17/11/2021
„Roczny przegląd zasilaczy UPS w budynku Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59”
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Termin składania ofert upływa dnia 23 listopada 2021 r. Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres: zamowienia@ztm.poznan.pl
Odpowiedz na pytania Wykonawców 1-4 – 19.11.2021
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT – 24.11.2021 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 30.11.2021 r.
Opublikowano: 17/11/2021
Odnowienie ważności aplikacji Legislator Standard na 12 miesięcy
Załączniki
Karta informacyjna o przepisach dotyczących ochrony danych osobowych w ZTM
Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail :zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 24 listopada 2021 r.
Informacja z otwarcia ofert – 30.11.2021 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 30.11.2021 r.
Opublikowano: 17/11/2021
„Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej, przeglądów i napraw awaryjnych samochodów służbowych Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu od 03.01.2022 roku do 30.12.2022 roku”
Karta informacyjna o przepisach dotyczących ochrony danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Termin składania ofert upływa dnia 25 listopada 2021 r. Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres: zamowienia@ztm.poznan.pl
Informacja z otwarcia ofert – 29.11.2021 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 01.12.2021 r.
Opublikowano: 16/11/2021
Świadczenie usług w zakresie ręcznego i automatycznego mycia samochodów służbowych Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w okresie od 03.01.2022 roku do 30.12.2022 roku
Załączniki:
Karta informacyjna o przepisach dotyczących ochrony danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Termin składania ofert upływa dnia 25 listopada 2021 r. Oferty należy składać na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl
Informacja z otwarcia ofert – 1 grudnia 2021 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 6.12.2021 r.
Opublikowano: 16/11/2021
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki Fargo HDP8500”
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Termin składania ofert upływa dnia 23 listopada 2021 r. Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres: zamowienia@ztm.poznan.pl
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT – 24.11.2021 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 25.11.2021 r.
Opublikowano: 15/11/2021
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki Brother DCP-7065DN”
Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Termin składania ofert upływa dnia 19 listopada 2021 r. Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres: zamowienia@ztm.poznan.pl
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy – 17.11.2021 r.
Informacja z otwarcia ofert – 22.11.2021 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 25.11.2021 r.