Korzystaj online z konta PEKA

Poza ustawą PZP

Niniejsza zakładka dotyczy postępowań ogłoszonych do dnia 04.09.2022 r.

Opublikowano: 01/09/2022

Przygotowanie projektu graficznego, umieszczenie nadruków, wykonanie i dostarczenie kalendarzy ściennych składanych trójdzielnych na rok 2023 do siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59. – ZTM.EL.0716.27.2022

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1 – karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Załącznik nr 2 – formularz ofertowy

Załącznik nr 3 – wzór poglądowy kalendarza trójdzielnego

Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mailowy:
zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 7 września 2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 09.09.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 27.09.2022 r.

Opublikowano: 01/09/2022

Zakup 10 kaset metalowych do przechowywania pieniędzy – ZTM.EL.0716.34.2022

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1 – karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Załącznik nr 2 – formularz ofertowy

Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mailowy:
zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 7 września 2022 r.

Unieważnienie postępowania

Opublikowano: 01/09/2022

„Dostawa 100 sztuk ławek (LAW-03-CHO-UL/PL/SK) bez oparcia zgodnych z wytycznymi z katalogu Mebli Miejskich Poznania”

Zapytanie ofertowe

Opis Przedmiotu Zamówienia

Projekt umowy

Formularz ofertowy

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 07.09.2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 09.09.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 16.09.2022 r.

Opublikowano: 19/08/2022

„Dostawa czytników kart HID Omnikey”

Zapytanie ofertowe

Załączniki:

Formularz ofertowy

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Odpowiedź na pytanie – 24.08.2022r.

Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mailowy zamowienia@ztm.poznan.pl, do dnia 25 sierpnia 2022r.

Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mailowy zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 26 sierpnia 2022 r.

 Informacja z otwarcia ofert – 29.08.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 29.08.2022r.

Opublikowano: 16/08/2022

Dostawa urządzeń VoiP na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu

Zapytanie ofertowe

Załączniki:

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Formularz ofertowy

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 22 sierpnia 2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 24 sierpnia 2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 24 sierpnia 2022 r.

Opublikowano: 12/07/2022

„Dostawa 13 333 sztuk rolek termicznych do terminali kontrolerskich PAX A920”

Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy

Projekt Umowy

Wzór protokołu zdawczo-odbiorczego

Opis Przedmiotu Zamówienia

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 22 lipca 2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 26.07.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 4 sierpnia 2022 r.

Opublikowano: 11/07/2022

Odnowienie 2 certyfikatów SSL zabezpieczających domeny internetowe na okres 12 miesięcy

Zapytanie ofertowe

Załączniki:

Załącznik nr 1 – formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 18 lipca 2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 19 lipca 2022 r.

Informacja o wyborze oferty – 19 lipca 2022 r.

Opublikowano: 05/07/2022

Zakup ramek do rozkładów jazdy o rozmiarach : A5- 500 szt., A4-180 szt, A3-120 szt. A2- 5 szt. oraz 140 szt. zapinek do ramek A3 i A2

Zapytanie ofertowe

Załączniki:

1. Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

2. Projekt umowy

3. Opis przedmiotu zamówienia

4. Formularz ofertowy

Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 12 lipca 2022 r.

5. Informacja z otwarcia ofert – 13.07.2022 r.

6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 14.07.2022 r.

Opublikowano: 30/06/2022

Wykonanie elementów informacji pasażerskiej: wkładów do gablot, formatek na potykacze oraz naklejek podłogowych „przystanek nieczynny”

Zapytanie ofertowe

Opis przedmiotu zamówienia

Formularz ofertowy

Ogólne postanowienia Umowy

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 07 lipca 2022 r.

Odpowiedzi na pytania – 05.07.2022

Odpowiedź na pytanie – 07.07.2022 r.

Zmodyfikowany opis przedmiotu zamówienia – 07.07.2022 r.

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 11 lipca 2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 12.07.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 14.07.2022 r.

Opublikowano: 24/06/2022

Dostawa 700 szt. teczek aktowych do siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59.

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1 – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Załącznik nr 2 – Wzór nadruku na teczce aktowej

Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy

Oferty w formie elektronicznej należy składać  na adres e-mailowy : zamowienia@ztm.poznan.pl,  w terminie do dnia 4 lipca 2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 11.07.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 12.07.2022 r.

Opublikowano: 15/06/2022

„Opracowanie koncepcji i zorganizowanie w Poznaniu w dniu 17.09.2022 r. gry miejskiej promującej różnorodne aspekty transportu publicznego podczas Europejskiego Tygodnia Mobilności (ETM)”

Zapytanie ofertowe

Opis przedmiotu zamówienia

Formularz ofertowy

Wzór umowy

Protokół zdawczo-odbiorczy

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 27.06.2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 30.06.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 01.07.2022 r.

Opublikowano: 07/06/2022

Sukcesywna dostawa wody źródlanej, naturalnej wody mineralnej, dzierżawa urządzeń do dystrybucji wody oraz sanityzacja urządzeń do dystrybucji wody

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1 – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy

Oferty należy składać na adres poczty elektronicznej: zamowienia@ztm.poznan.pl w terminie do dnia 14 czerwca 2022 r.

Odpowiedź na pytanie – 10.06.2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 20.06.2022 r.

Informacja o wyniku postępowania – 22.06.2022 r.

Opublikowano: 06/06/2022

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki FARGO HDP 8500

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Załącznik nr 2  do Zapytania Ofertowego – Formularz ofertowy

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej :zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 15 czerwca 2022 r.

Odpowiedź na pytanie – 10.06.2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 21.06.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 1 lipca 2022 r.

Opublikowano: 03/06/2022

Dostawa papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu wraz z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia. ZTM.EL.0716.15.2022

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 09 czerwca 2022 r.

Zapytanie Ofertowe 03.06.2022r.

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM  03.06.2022r.

Istotne postanowienia umowy  03.06.2022r.

załącznik nr 1 do Umowy  03.06.2022r.

Formularz ofertowy  03.06.2022r.

Informacja z otwarcia ofert – 17.06.2022 r.

Wybór najkorzystniejszej oferty – 17.06.2022 r.

Opublikowano: 03/06/2022

„Usługa bezpiecznego zniszczenia: zbędnej dokumentacji, nie podlegającej obowiązkowi archiwizowania (stare opracowania, nieaktualne ulotki, kopie dokumentów), imiennych plastikowych kart elektronicznych ze zdjęciem (wizerunkiem), taśm po nadrukach zdjęć zgodnie z wymaganiami normy DIN 66399 dla III klasy tajności, wraz z wystawieniem certyfikatu zniszczenia poświadczonego przez Komisję obecną przy niszczeniu”.

Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy

Wzór umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 13.06.2022 r.

Odpowiedzi na pytania Wykonawcy – 08.06.2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 15.06.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 22.06.2022 r.

Opublikowano: 12/05/2022

„Dostawa (zakup) artykułów biurowych do siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59”

Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Zmodyfikowany formularz ofertowy – 18.05.2022 r.

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 20 maja 2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 24.05.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 31.05.2022 r.

Opublikowano: 12/05/2022

Sukcesywne uszycie i dostawa odzieży dla pracowników Punktów i Biura Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.

Zapytanie ofertowe

Załącznik 1 – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Załącznik 2 – Istotne postanowienia umowy

Załącznik 3 – Formularz ofertowy

Załącznik 4 – Wzór logo

Termin składania ofert upływa dnia 30 maja 2022 r.

Informacja z otwarcia ofert

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 10.06.2022 r.

Opublikowano: 06/05/2022

Dostawa i montaż defibrylatora ratowniczego AED z szafką wewnętrzną wraz z przeprowadzeniem szkolenia z obsługi defibrylatora w siedzibie ZTM oraz zapewnienie gwarancji, przeglądów i świadczenie serwisu gwarancyjnego.

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1 – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Załącznik nr 2 – Istotne postanowienia umowy

Załącznik do umowy – Protokół odbioru końcowego

Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy

Termin składania ofert upływa dnia 16 maja 2022 r. Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl

Informacja z otwarcia ofert – 18.05.2022

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 8.06.2022r.

Opublikowano: 29/04/2022

„Usługa bezpiecznego zniszczenia: zbędnej dokumentacji, nie podlegającej obowiązkowi archiwizowania (stare opracowania, nieaktualne ulotki, kopie dokumentów), imiennych plastikowych kart elektronicznych ze zdjęciem (wizerunkiem), taśm po nadrukach zdjęć, zgodnie z wymaganiami normy DIN 66399 dla III klasy tajności, wraz z wystawieniem certyfikatu zniszczenia poświadczonego przez Komisję obecną przy niszczeniu”

Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy

Wzór umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 06.05.2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 10.05.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 12.05.2022 r.

Informacja o unieważnieniu postępowania – 19.05.2022 r.

Opublikowano: 28/04/2022

„Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia online dla pracowników Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu (około 100 osób), z zakresu budowania właściwych relacji i poprawnej komunikacji w miejscu pracy”

Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy

Opis przedmiotu zamówienia

Istotne postanowienia umowy

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 09 maja 2022 r.

Odpowiedzi na pytania Wykonawców – 06.05.2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 11.05.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 06.06.2022 r.

Opublikowano: 21/04/2022

„Przedłużenie ważności aktualnych licencji dostępu do aplikacji Zoom na 12 miesięcy”

Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 28.04.2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 29.04.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 04.05.2022 r.

Opublikowano: 07/04/2022

„Świadczenie usługi polegającej na serwisie urządzenia do personalizacji kart firmy Matica, model S7000”

Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy

Istotne postanowienia umowy

Wzór protokołu potwierdzenia wykonania usługi

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 15.04.2022 r.

Informacja o unieważnieniu postępowania – 22.04.2022 r.

Opublikowano: 30/03/2022

„Dostawa 100 szt. koszy na śmieci 37 l”

Zapytanie ofertowe

Projekt umowy

Opis Przedmiotu Zamówienia

Formularz ofertowy

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Termin składania ofert upływa dnia 05 kwietnia 2022 r. Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl

Odpowiedzi na pytania – 1.04.2022 r.

Zmieniony projekt umowy – 1.04.2022 r.

Termin składania ofert upływa dnia 8 kwietnia 2022 r. Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl

Odpowiedź na pytanie – 4 kwietnia 2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 13 kwietnia 2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 22 kwietnia 2022 r.

Opublikowano: 28/03/2022
„Przygotowanie scenariuszy i nagranie 7 spotów informacyjno-promocyjnych, każdy o długości do 30 sekund, każdy z 2 lektorami, promujących wskazaną poniżej tematykę:
– Bilet Metropolitalny,
– Bilet Semestralny,
– oferta promocyjna w taryfie ZTM:  Weekend 24h,
– oferta promocyjna w taryfie ZTM:  Rodzina 24h,
– oferta promocyjna w taryfie ZTM:  Weekend 24 h + Rodzina 24 h,
– oferta promocyjna w taryfie ZTM:  Weekend 1+1,
– płatności zbliżeniowe za bilety jednorazowe w każdym pojeździe”
– ZTM.DK.3310.3.2022

ZAPYTANIE OFERTOWE
Załącznik 1 do zapytania ofertowego – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Załącznik 2 do zapytania ofertowego – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik 3 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy
Załącznik 4 do zapytania ofertowego – Informacja o Bilecie Metropolitalnym, Bilecie Semestralnym, promocjach biletowych w taryfie ZTM: Weekend 24h, Rodzina 24h, Weekend 24 h + Rodzina 24 h, Weekend 1+1 oraz płatności zbliżeniowej za bilet jednorazowy w każdym pojeździe.

Termin składania ofert upływa  dnia 04.04.2022 r. Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl.

Odpowiedz na pytanie Wykonawcy – 30.03.2022 r.

Informacja z otwarcia 06.04.2022

Informacja o wyniku 08.04.2022 r

Opublikowano: 18/03/2022

„Świadczenie usług poligraficznych dla Zarządu Transportu Miejskiego w 2022 roku” – nr sprawy ZTM.EL.0716.7.1.2022

Zapytanie ofertowe

Karta informacyjna dotycząca przepisów o ochronie danych osobowych

Istotne postanowienia umowy

Formularz ofertowy

Formularz ofertowy – wersja edytowalna

Opis przedmiotu zamówienia

Oferty należy składać w formie elektronicznej : na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia  24 marca 2022r.

Informacja z otwarcia ofert – 29.03.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 29.03.2022 r.

Opublikowano: 10/03/2022

Dostawa 400 fastykuł z nadrukiem do siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59

Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy

Wzór nadruku na teczce aktowej

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Termin składania ofert upływa dnia 16 marca 2022 r. Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl

Informacja z otwarcia ofert – 17.03.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 22.03.2022 r.

Opublikowano: 24/02/2022

„Wykonanie usługi transportowej (przeprowadzki) obejmującej przenoszenie i transport mienia znajdującego się w dyspozycji Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu”

Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Termin składania ofert upływa dnia 04 marca 2022 r. Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl

Informacja z otwarcia ofert – 08.03.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 16.03.2022 r.

Opublikowano: 09/02/2022

Dostawa 150 szt. koszy na śmieci – 80 l. wraz z komponentami – nr sprawy ZTM.IE.4331.1.1.2022

Zapytanie ofertowe

Karta informacyjna dotycząca przepisów o ochronie danych osobowych

Projekt Umowy

Opis przedmiotu zamówienia

Formularz ofertowy

Oferty należy składać w formie elektronicznej : na adres e-mailowy: zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 16 lutego 2022r.

Odpowiedzi na pytania – 14 lutego 2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 16 lutego 2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 22.02.2022r.

Opublikowano: 04/02/2022

Druk i dostawa biletów papierowych w ilości 1.000.000 szt. (10.000 bloczków) oraz utylizacja biletów poprzedniej edycji w ilości 150.000 szt. (1.500 bloczków).

Zapytanie ofertowe

Karta informacyjna dotycząca przepisów z zakresu ochrony danych osobowych

Projekt umowy

Załącznik nr 1 do projektu umowy – wzory graficzne

Załącznik nr 2 do projektu umowy – wzór protokołu zdawczo – odbiorczego

Załącznik nr 3 do projektu umowy – wzór protokołu z likwidacji

Formularz ofertowy

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres : zamowienia@ztm.poznan.pl; do dnia 11 lutego 2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 16 lutego 2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 18 lutego 2022 r.

Opublikowano: 19/01/2022

„Audyt rekompensaty należnej Operatorom za rok 2021 z tytułu świadczenia usług publicznego transportu zbiorowego”

SIWZ

Formularz ofertowy

Wykaz audytów rekompensaty

Wykaz osób

Wzór umowy

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Termin składania ofert upływa dnia 27 stycznia 2022 r. Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres zamowienia@ztm.poznan.pl

Informacja z otwarcia ofert – 28.01.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 04.02.2022 r.

Opublikowano: 14/01/2022

„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”

Zapytanie ofertowe

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Formularz ofertowy

Istotne postanowienia umowy

Wykaz materiałów eksploatacyjnych

Wzór protokołu zdawczo-odbiorczego zużytych materiałów eksploatacyjnych

Wzór protokołu odbioru dostawy

Termin i forma złożenia oferty: złożenie oferty w formie pisemnej na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl w terminie do dnia 21 stycznia 2022 r.

Informacja z otwarcia ofert – 25.01.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 02.02.2022 r.

Opublikowano: 04/01/2022

„Audyt rekompensaty należnej Miejskiemu Przedsiębiorstwu Komunikacyjnemu w Poznaniu Sp. z o.o. za rok 2021 z tytułu świadczenia usług publicznego transportu zbiorowego” – ZTM.EE.0716.3.1.2022

SIWZ

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – Wykaz audytorów rekompensaty

Załącznik nr 3 – Wykaz osób

Załącznik nr 4 – Wzór umowy

RODO

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy (wersja edytowalna)

Załącznik nr 2 – Wykaz audytorów rekompensaty (wersja edytowalna)

Załącznik nr 3 – Wykaz osób (wersja edytowalna)

Termin i forma złożenia oferty: złożenie oferty w formie pisemnej na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl w terminie do dnia 12 stycznia 2022 r.

Zamawiający informuje o modyfikacji Formularza ofertowego i poprawieniu omyłki pisarskiej w pkcie 6:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy_modyfikacja – 05.01.2022 r.

 Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy (wersja edytowalna)_modyfikacja – 05.01.2022 r.

Informacja z otwarcia – 20.01.2022

Wynik postępowania – 20.01.2022

Opublikowano: 20/12/2021

„Wykonanie usług stałego serwisu technicznego,  administrowania, przeglądów i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemów teletechnicznych, systemów sygnalizacji pożaru oraz zainstalowanych urządzeń i sprzętu w Zarządzie transportu Miejskiego w Poznaniu ” – ZTM.DU.3310.42.2021.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Załącznik 1 do zapytania ofertowego – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Załącznik 2 do zapytania ofertowego –  Istotne postanowienia umowy

Załącznik 3 do zapytania ofertowego – Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik 4 do zapytania ofertowego – Zobowiązania Wykonawcy

Załącznik 5 do zapytania ofertowego – Protokół odbioru prac

Załącznik 6 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy

Załącznik 6 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy_wersja edytowalna

Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail : zamowienia@ztm.poznan.pl. Termin składania ofert upływa dnia : 27 grudnia 2021 r.

 Informacja z otwarcia ofert – 29.12.2021

 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 30.12.2021 r.

Opublikowano: 01/12/2021

Sukcesywna dostawa prasy, czasopism i periodyków do siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu na rok 2022 – nr sprawy  ZTM.EL.0600.6.2021

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1 – Karta informacyjna dotycząca przepisów o ochronie danych osobowych w ZTM

Załącznik nr 2 – Projekt umowy

Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy

Termin składania ofert upływa dnia 7 grudnia 2021 r. Oferty należy składać na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl

Informacja z otwarcia ofert – 10 grudnia 2021 r.

Wybór najkorzystniejszej oferty – 17 grudnia 2021 r.

Opublikowano: 26/11/2021

„Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym w szczególności na terenie Poznania i powiatu poznańskiego, w ramach pakietów oferowanych przez Wykonawcę pracownikom Zamawiającego, osobom towarzyszącym oraz dzieciom zgłoszonym przez pracowników Zamawiającego” – ZTM.DZ.1430.1.2021.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Załącznik 1 do zapytania ofertowego – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Załącznik 2 do zapytania ofertowego –  Istotne postanowienia umowy

Załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy

Załącznik 3 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy

Załącznik 4 do zapytania ofertowego – Opis przedmiotu zamówienia

Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail : zamowienia@ztm.poznan.pl. Termin składania ofert upływa dnia : 3 grudnia 2021 r.

Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail : zamowienia@ztm.poznan.pl. Termin składania ofert upływa dnia : 6 grudnia 2021 r.

Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail : zamowienia@ztm.poznan.pl. Termin składania ofert upływa dnia : 8 grudnia 2021 r.

 Odpowiedz na pytania Wykonawców 1-7 – 02.12.2021 r.

Odpowiedz na pytanie Wykonawcy 8_03.12.2021 r.

Zmodyfikowany formularz ofertowy – 03.12.2021 r.

 INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT – 13.12.2021 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 16.12.2021 r.

Opublikowano: 25/11/2021

Sukcesywna dostawa (zakup) paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w okresie od 01 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2024 roku.

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1 – Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla Kontrahentów ZTM

Załącznik nr 2 – Istotne postanowienia umowy

Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 5 – Wykaz całodobowych stacji paliw Wykonawcy obsługujących karty paliwowe

Załącznik nr 6 – Pojazdy Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu

Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail : zamowienia@ztm.poznan.pl. Termin składania ofert upływa dnia : 2 grudnia 2021 r.

Informacja z otwarcia ofert – 6 grudnia 2021 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 14 grudnia 2021 r.

Opublikowano: 17/11/2021

„Roczny przegląd zasilaczy UPS w budynku Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59”

Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Termin składania ofert upływa dnia 23 listopada 2021 r. Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres: zamowienia@ztm.poznan.pl

Odpowiedz na pytania Wykonawców 1-4 – 19.11.2021

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT – 24.11.2021 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 30.11.2021 r.

Opublikowano: 17/11/2021

Odnowienie ważności aplikacji Legislator Standard na 12 miesięcy

Zapytanie ofertowe

Załączniki

Karta informacyjna o przepisach dotyczących ochrony danych osobowych w ZTM

Formularz ofertowy

Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail :zamowienia@ztm.poznan.pl do dnia 24 listopada 2021 r.

 Informacja z otwarcia ofert – 30.11.2021 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 30.11.2021 r.

Opublikowano: 17/11/2021

„Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej, przeglądów i napraw awaryjnych samochodów służbowych Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu od 03.01.2022 roku do 30.12.2022 roku”

Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy

Postanowienia ogólne Umowy

Wykaz pojazdów służbowych ZTM

Karta informacyjna o przepisach dotyczących ochrony danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Termin składania ofert upływa dnia 25 listopada 2021 r. Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres: zamowienia@ztm.poznan.pl

Informacja z otwarcia ofert – 29.11.2021 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 01.12.2021 r.

Opublikowano: 16/11/2021

Świadczenie usług w zakresie ręcznego i automatycznego mycia samochodów służbowych Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w okresie od 03.01.2022 roku do 30.12.2022 roku

Zapytanie ofertowe

Załączniki:

Karta informacyjna o przepisach dotyczących ochrony danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Wykaz samochodów służbowych

Formularz ofertowy

Termin składania ofert upływa dnia 25 listopada 2021 r. Oferty  należy składać na adres e-mail: zamowienia@ztm.poznan.pl

Informacja z otwarcia ofert – 1 grudnia 2021 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 6.12.2021 r.

Opublikowano: 16/11/2021

„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki Fargo HDP8500”

Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Termin składania ofert upływa dnia 23 listopada 2021 r. Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres: zamowienia@ztm.poznan.pl

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT – 24.11.2021 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 25.11.2021 r.

Opublikowano: 15/11/2021

„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki Brother DCP-7065DN”

Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy

Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Termin składania ofert upływa dnia 19 listopada 2021 r. Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres: zamowienia@ztm.poznan.pl

Odpowiedź na pytanie Wykonawcy – 17.11.2021 r.

Informacja z otwarcia ofert – 22.11.2021 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 25.11.2021 r.