Zamówienia publiczne o wartości powyżej 30 000
Niniejsza zakładka dotyczy postępowań ogłoszonych do dnia 04.09.2022 r.
Opublikowano: 16/08/2022
Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu – nr sprawy ZTM.EZ.3310.11.2022
Ogłoszenie zmian – 19.08.2022 r.
Ogłoszenie zmian – 09.09.2022 r.
Ogłoszenie miniportal – 19.08.2022r.
Ogłoszenie miniportal – 09.09.2022 r.
Modyfikacja SWZ – 19.08.2022 r.
Odpowiedzi z modyfikacją SWZ – 09.09.2022 r.
SWZ – tekst jednolity z dnia 19.08.2022r.
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia po Odpowiedziach – 09.09.2022 r.
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – Formularz Ofertowy po Odpowiedziach – 09.09.2022 r.
Załącznik nr 4 – Wzór oświadczenia dotyczącego grupy kapitałowej
Załącznik nr 5 – Wzór zobowiązania – Oświadczenie o udostępnieniu zasobów
Załącznik nr 6 – Wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w JEDZ
Załącznik nr 7 – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO
Załącznik nr 8 – Wzór oświadczenia dot. elektromobilności
Załącznik nr 9 – Wzór oświadczenia konsorcjum o podziale dostaw
Załącznik nr 11 – Instrukcja wypełniania JEDZ
Załącznik nr 13 – Wzór oświadczenia dla podmiotów udostępniających zasoby
Załącznik nr 14 – Wzór protokołu odbioru zdawczo- odbiorczego
Termin składania ofert upływa dnia 15 września 2022 r. o godzinie 9.00
Termin składania ofert upływa dnia 21.09.2022r. o godz. 9.00
Termin składania ofert upływa dnia 22.09.2022r. o godz. 9.00
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 20.09.2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 23.09.2022 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. I i II – 14.10.2022 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. VI – 19.10.2022 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. III i V – 25.10.2022 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. IV – 28.10.2022 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. V – 23.11.2022 r.
Opublikowano: 20/06/2022
Świadczenie telemetrycznej usługi transmisji danych pomiędzy urządzeniami mobilnymi Zamawiającego a posiadanymi przez Zamawiającego systemami informatycznymi za pomocą usługi prywatnego punktu dostępu APN o nazwie peka.pl
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia – 28.06.2022 r.
Ogłoszenie miniportal – 28.06.2022
Załącznik nr 1 do SWZ- Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 do SWZ – Wzór Umowy
Zmodyfikowany Załącznik nr 3 do SWZ – Wzór umowy – 24.06.2022r.
Załącznik nr 3 do Projektu umowy – Wzór protokołu odbioru
Załącznik nr 6 do SWZ – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych RODO
Termin składania ofert upływa dnia 29 czerwca 2022 r. o godz. 10.00
Odpowiedzi na pytania – 24.06.2022 r.
Modyfikacja SWZ – zmiana terminów – 28.06.2022 r.
Termin składania ofert upływa dnia 4.07.2022 r. o godzinie 10.00
Zawiadomienie o wniesieniu odwołania do treści ogłoszenia oraz treści dokumentów przetargowych– 29.06.2022r.
Treść odwołania – 29.06.2022 r.
Odpowiedzi na pytania – 30.06.2022 r.
Zmodyfikowany załącznik nr 3 do SWZ – wzór umowy – 30.06.2022r.
Uwzględnienie odwołania – 1 lipca 2022 r.
Zmodyfikowany załącznik nr 2 do SWZ -Opis Przedmiotu Zamówienia – 1 lipca 2022 r.
Zmodyfikowany Załącznik nr 3 do SWZ – Wzór umowy – 1 lipca 2022 r.
Modyfikacja SWZ – zmiana terminów – 1 lipca 2022 r.
Zmodyfikowany SWZ – 1 lipca 2022 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia – 1 lipca 2022r.
Ogłoszenie miniportal – 1 lipca 2022r.
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 1 lipca 2022 r.
Termin składania ofert upływa dnia 5 lipca 2022 o godzinie 10.00
Załączniki w formacie word – 4 lipca 2022r.
Informacja z otwarcia ofert – 6 lipca 2022 r.
Unieważnienie postępowania w cz. II – 11 lipca 2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. I – 15 lipca 2022 r.
Opublikowano: 15/06/2022
„Dostawa macierzy dyskowych, licencji i wsparcia technicznego systemu NetApp MetroCluster oraz przedłużenie wsparcia gwarancyjnego macierzy backup systemu PEKA”
Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór Umowy
Załącznik nr 3 do Wzoru Umowy – Protokół Odbioru Końcowego
Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz Ofertowy
Załącznik nr 3a do SWZ – Formularz Produktowy
Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz dostaw
Załącznik nr 6 do SWZ – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO
Termin składania ofert upływa dnia 23.06.2022 r. o godz. 10.00.
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 22.06.2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 24.06.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 07.07.2022 r.
Opublikowano: 31/05/2022
„Usługa Pogotowia Technicznego i Konserwacji”
Załącznik nr 1 do SWZ – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO
Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór Umowy
Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz Ofertowy
Załącznik nr 5 do SWZ – Wzór oświadczenia dot. elektromobilności
Termin składania ofert upływa dnia 08.06.2022 r. o godz. 10.00
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 08.06.2022 r. godz: 10:20
Informacja z otwarcia ofert – 10.06.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 22.06.2022 r.
Opublikowano: 13/04/2022
„Przygotowanie dokumentacji projektowej dla platform przystankowych, terenu zieleni oraz pętli autobusowej”
Załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 do Umowy – Wzór protokołu odbioru
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 – Wzór oświadczenia dot. elektromobilności
Załącznik nr 6a – Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia – dot. I części zamówienia
Załącznik nr 6b – Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia – dot. II części zamówienia
Załącznik nr 6c – Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia – dot. III części zamówienia
Załącznik nr 7a – Wykaz usług – dot. I części zamówienia
Załącznik nr 7b – Wykaz usług – dot. II części zamówienia
Załącznik nr 7c – Wykaz usług – dot. III części zamówienia
Załącznik nr 9 – Plan zagospodarowania terenu PP 10 Ogrody – dot. II części zamówienia
Załącznik nr 11 – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO
Termin składania ofert upływa dnia 26.04.2022 r. o godz. 10.00
Odpowiedzi na pytania Wykonawców oraz zmiana treści SWZ
Zmodyfikowany załącznik nr 1 do SWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia
Zmodyfikowany załącznik nr 2 do SWZ tj. Wzór umowy
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia BZP
Termin składania ofert upływa dnia 28.04.2022 r. o godz. 10.00
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 26.04.2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 29.04.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dot. części nr 1 oraz części nr 3 zamówienia – 03.06.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dot. części nr 2 zamówienia – 15.07.2022 r.
Opublikowano: 06/04/2022
„Odnowa infrastruktury publicznego transportu zbiorowego – modernizacja Poznańskiego Szybkiego Tramwaju”
Numer referencyjny: ZTM.EZ.3310.3.2022
Zmiana nazwy: „Odnowa infrastruktury publicznego transportu zbiorowego – modernizacja trasy Poznańskiego Szybkiego Tramwaju”
Ogłoszenie zmian – 27.04.2022r.
Ogłoszenie zmian – 16.05.2022r.
Ogłoszenie zmian przekazane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej – 20.05.2022r.
Ogłoszenie zmian – 23.05.2022r.
Ogłoszenie zmian przekazane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 20.05.2022r. – 23.05.2022r.
Ogłoszenie zmian – 25.05.2022r.
Modyfikacja SWZ – 20.05.2022 r.
Odpowiedzi na pytania nr 1 do 89 – 16.05.2022 r.
Odpowiedzi na pytania nr 90 do 117 – 16.05.2022 r.
Odpowiedzi na pytania od nr 119 do nr 135 – 20.05.2022 r.
Załącznik do odpowiedzi na pytanie nr 125 – 20.05.2022 r.
Załączniki do odpowiedzi na Pytanie nr 8 oraz Pytanie nr 9 – 16.05.2022 r.
Załączniki do odpowiedzi na Pytanie nr 111 część 1 oraz cześć 2 – 16.05.2022 r.
Załączniki do SWZ w wersji edytowalnej – 16.05.2022 r.
Odpowiedź na pytanie nr 118 – 23.05.2022 r.
Załącznik do odpowiedzi nr 118 – 23.05.2022 r.
Odpowiedź na pytanie – 23.05.2022r.
Załącznik do odpowiedzi – Załącznik nr 4 do SWZ Schemat PST etapowanie – 23.05.2022r.
Zmodyfikowany SWZ – stan wg modyfikacji z dnia 12.04.2022r.
Modyfikacja SWZ – 27.04.2022r.
SWZ – ujednolicona wersja ze wszystkimi wprowadzonymi zmianami – 16.05.2022r.
SWZ – ujednolicona wersja z wprowadzonymi zmianami – 20.05.2022r.
SWZ – ujednolicona wersja z wprowadzonymi zmianami – 23.05.2022r.
Ogłoszenie miniportal – 27.04.2022r.
Ogłoszenie miniportal – 16.05.2022r.
Ogłoszenie miniportal – 20.05.2022
Załącznik nr 1 – Program Funkcjonalno Użytkowy
Załącznik nr 1 – Zmodyfikowany Program Funkcjonalno Użytkowy
Załącznik nr 1 do SWZ – PFU modyfikacja – 16.05.2022r.
Zał. 3 do PFU – 16.05.2022r.
Załącznik nr 2 – Formularz Ofertowy
Załącznik nr 2 – Zmodyfikowany Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – Zmodyfikowany Wykaz robót
Załącznik nr 4 – Schemat PST_etapowanie
Załącznik nr 5 – Zmodyfikowany Wykaz osób
Załącznik nr 5 – Zmodyfikowany Wykaz osób – 23.05.2022r.
Załącznik nr 6 – Zmodyfikowany Wzór umowy
Załącznik nr 6 – Zmodyfikowany wzór umowy – 16.05.2022r.
Załącznik nr 6 – Zmodyfikowany wzór umowy – 20.05.2022 r.
Załącznik nr 7 – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
Załącznik nr 7 – Zmodyfikowane Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
Załącznik nr 8 – Wzór zobowiązania – oświadczenia o udostępnieniu zasobów
Załącznik nr 8 – Zmodyfikowany Wzór zobowiązania o udostępnieniu zasobów
Załącznik nr 9 – Wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w JEDZ
Załącznik nr 9 – Modyfikacja Wzoru oświadczenia o aktualności informacji zawartych w JEDZ
Załącznik nr 9 – Modyfikacja Wzoru oświadczenia o aktualności informacji zawartych w JEDZ – 16.05.2022 r.
Załącznik nr 10 – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO
Załącznik nr 11 – Wzór oświadczenia dot. elektromobilności
Załącznik nr 11 – Zmodyfikowany Wzór oświadczenia dotyczącego elektromobilności
Załącznik nr 12 – Oświadczenie konsorcjum o podziale robót
Załącznik nr 12 – Zmodyfikowane Oświadczenie konsorcjum o podziale robót
Załącznik nr 13 – Zmodyfikowane oświadczenie JEDZ
Załącznik nr 14 – Instrukcja wypełniania JEDZ
Termin składania ofert upływa dnia 16.05.2022 r. o godz. 09:00.
Termin składania ofert upływa dnia 18.05.2022 r. o godz. 09.00
Termin składania ofert upływa dnia 23.05.2022 r. o godz. 9.00
Termin składania ofert upływa dnia 30.05.2022 r. o godz. 9.00
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 30.05.2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 30.05.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 8 lipca 2022 r.
Opublikowano: 14/03/2022
„Usługa realizacji szybkich płatności internetowych w publicznym transporcie zbiorowym organizowanym przez Miasto Poznań w okresie 36 miesięcy w latach 2022 – 2025” – ZTM.EZ.3310.5.2022
Ogłoszenie o zamówieniu BZP
Załącznik 1 do SWZ- Projekt umowy
Załącznik 2 do SWZ – Formularz ofertowy
Załącznik 3 do SWZ – Wykaz usług
Załącznik 4 do SWZ – Wzór oświadczania Wykonawcy
Termin składania ofert upływa dnia 22.03.2022 r. o godz. 09.00.
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Odpowiedzi na pytania wraz ze zmianą terminów w postępowaniu – 21.03.2022 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia – 21.03.2022 r.
Termin składania ofert upływa dnia 24.03.2022 r. o godz. 10.00
Ogłoszenie miniportal – zmiana terminu
Odpowiedzi na pytania – 22.03.2022 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia – 22.03.2022 r.
Zmieniony projekt umowy – 22.03.2022 r.
Termin składania ofert upływa dnia 25.03.2022 r. o godz. 10.00
Ogłoszenie miniportal – zmiana terminu
Informacja z otwarcia ofert – 28.03.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 11.05.2022 r.
Opublikowano: 03/03/2022
Dostawa 90 000 kart elektronicznych niespersonalizowanych
Ogłoszenie o zamówieniu miniportal
Załącznik 1 do SWZ – Opis Przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 do SWZ – Projekt umowy
Załącznik nr 1 do Umowy – Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 1d do Umowy – Wizerunek karty
Załącznik nr 2 do Umowy – Wzór protokołów
Załącznik nr 3 do Umowy – Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 do SWZ – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO
Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz dostaw
Termin składania ofert upływa dnia 14 marca 2022 r. o godzinie 10.00
Pytania i odpowiedzi do SWZ – 09.03.2022 r.
Informacja z otwarcia ofert – 16.03.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 08.04.2022 r.
Opublikowano: 28/01/2022
„Przedłużenie wsparcia producenta sprzętu teleinformatycznego dla systemu MetroCluster i Backup Zapasowego Centrum Przetwarzania Danych”
Załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór umowy
Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 do SWZ – Wzór oświadczenia dot. elektromobilności
Załącznik nr 6 do SWZ – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy oraz zmiana treści SWZ
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia BZP
Załącznik nr 1 do SWZ – Zmodyfikowany Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 do SWZ – Zmodyfikowany Wzór umowy
Załącznik nr 3 do SWZ – Zmodyfikowany formularz ofertowy
Termin składania ofert upływa dnia 10.02.2022 r.o godz. 10.00
Termin składania ofert upływa dnia 14.02.2022 r.o godz. 10.00
Opublikowano: 31/12/2021
Badanie i ocena standardów jakości w komunikacji miejskiej w Poznaniu na liniach komunikacyjnych miejskich oraz na liniach komunikacyjnych realizowanych w ramach porozumień międzygminnych.
Ogłoszenie o zamówieniu – nr 2021/BZP 00340464/01
Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 1 a do OPZ – mapa Poznania
Załącznik nr 1 b do OPZ – Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Poznania
Załącznik nr 1 c do OPZ – Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie gmin
Załącznik 1 d 1 do OPZ – wzór sprawozdania
Załącznik nr 1 d 2 do OPZ – wzór sprawozdania
Załącznik nr 1 d 3 do OPZ – wzór sprawozdania
Załącznik nr 1 d 4 do OPZ – wzór sprawozdania
Załącznik nr 1 d 5 do OPZ – wzór sprawozdania
Załącznik nr 1 d 6 do OPZ – wzór sprawozdania
Załącznik nr 1 d 7 do OPZ – wzór sprawozdania
Załącznik nr 1 e do OPZ – wykaz linii komunikacyjnych
Załącznik nr 1 f do OPZ – protokół odbioru sprawozdań
Załącznik nr 2 do SWZ – Projekt Umowy
Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz Ofertowy
Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz usług
Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia
Załącznik nr 7 -do SWZ – Karta informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych
Termin składania ofert upływa dnia 12.01.2022 o godz. 10.00
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Informacja z otwarcia ofert – 13.01.2022 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 11.03.2022 r.
Opublikowano: 10/12/2021
Załącznik 2 do SWZ – WZÓR UMOWY
Zał nr 3 do Umowy – wzór raportu miesięcznego
Zał nr 4 do Umowy – zestawienie Tablic Informacji Pasażerskiej (TIP)
Załącznik 3 do SWZ – FORMULARZ OFERTOWY
Załącznik 4 do SWZ – Wzór Oświadczenia Wykonawcy z art. 125 ust. 1 PZP
Załącznik 6 do SWZ – Oświadczenie ELEKTROMOBILNOŚĆ
Załącznik 7 do SWZ – WYKAZ wykonanych usług
Załącznik 8 do SWZ – wzór zobowiązania
Termin składania ofert upływa dnia 20.12.2021 r. o godz. 09.00.
Termin składania ofert upływa dnia 21.12.2021 r. o godz. 09.00.
Odpowiedz na pytania Wykonawców 1-3 wraz z załącznikami – 17.12.2021 r.:
- SWZ po modyfikacji – tekst jednolity
- Załącznik 2 do SWZ – WZÓR UMOWY po modyfikacji – tekst jednolity
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia – 17.12.2021 r.
Informacja o kwocie – 21.12.2021 r.
Informacja z otwarcia ofert – 21.12.2021 r.
INFORMACJA o wyborze najkorzystniejszej oferty – 05.01.2022 r
Opublikowano: 07/12/2021
Usługi konwojowania i ochrony wartości pieniężnych będących w dyspozycji ZTM w Poznaniu w 2022 r.
Załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór umowy
Załącznik nr 2 do SWZ Umowa Załącznik nr 2 do umowy – Zwózka utargów z POK ZTM
Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 do SWZ – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO
Załącznik nr 6 do SWZ – Wzór oświadczenia dot. elektromobilności
Załącznik nr 7 do SWZ – Wykaz wykonanych usług
Załącznik nr 8 do SWZ – Wykaz osób
Załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz narzędzi
Załącznik nr 10 do SWZ – Wzór zobowiązania
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy oraz zmiana treści SWZ – 10.12.2021 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia BZP
Załączniki do SWZ w formie edytowalnej:
Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 7 do SWZ – Wykaz wykonanych usług
Załącznik nr 8 do SWZ – Wykaz osób
Załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz narzędzi
Załącznik nr 10 do SWZ – Wzór zobowiązania
Termin składania ofert upływa dnia 15.12.2021 r. o godz. 09.00
Termin składania ofert upływa dnia 16.12.2021 r. o godz. 09.00
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 15.12.2021 r.
Informacja z otwarcia ofert – 16.12.2021 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 22.12.2021 r.
Opublikowano: 02/12/2021
Badanie i ocena standardów jakości w komunikacji miejskiej w Poznaniu na liniach komunikacyjnych miejskich oraz na liniach komunikacyjnych realizowanych w ramach porozumień międzygminnych
Ogłoszenie o zamówieniu – nr 2021/BZP 00296432/01 – z dnia 2.12.2021r.
Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 1a do OPZ – mapa miasta Poznania
Załącznik nr 1 b do OPZ – Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Poznania
Załącznik nr 1 c do OPZ – Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie miast/gmin
Załącznik nr 1 d 1. do OPZ – wzór sprawozdania
Załącznik nr 1 d 2. do OPZ – wzór sprawozdania
Załącznik nr 1 d 3. do OPZ – wzór sprawozdania
Załącznik nr 1 d 4. do OPZ – wzór sprawozdania
Załącznik nr 1 d 5 do OPZ – wzór sprawozdania
Załącznik nr 1 d 6 do OPZ – wzór sprawozdania
Załącznik nr 1 d 7 do OPZ – wzór sprawozdania
Załącznik 1 e do OPZ – wykaz linii komunikacyjnych
Załącznik 1 f do OPZ – wzór protokołów odbioru sprawozdań
Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór Umowy
Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 4 do SWZ– Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania art. 125 ust. 1
Załącznik nr 5 do SWZ– Wykaz usług
Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia
Załącznik nr 7 do SWZ– Karta informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych
Termin składania ofert upływa dnia 10 grudnia 2021 r. o godzinie 10.00
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Informacja z otwarcia ofert – 15 grudnia 2021 r.
Unieważnienie postępowania – 16 grudnia 2021 r.
Opublikowano: 10/11/2021
Dostawa sprzętu komputerowego oraz zabezpieczenia sieci na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
Ogłoszenie o zamówieniu – nr 2021/BZP 00265881/01 z dnia 10.11.2021
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Wzór umowy w sprawie zamówienia wraz z załącznikami
Załącznik -Wzór protokołu odbioru
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych
Termin składania ofert upływa dnia 18 listopada 2021 r godzina 10.00
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Informacja z otwarcia ofert – 19 listopada 2021 r.
Unieważnienie postępowania w cz. I, II, III – 23 listopada 2021 r.
Informacja o wyniku postępowania w części IV – 29 listopada 2021 r.
Opublikowano: 26/08/2021
Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
Załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór umowy
Załącznik nr 3 do Umowy – Wzór protokołu zdawczo-odbiorczego
Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz dostaw
Załącznik nr 6 do SWZ – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO
Termin składania ofert upływa dnia 08.09.2021 r. o godz. 09.00
Odpowiedzi na pytania – 03.09.2021 r.
Załącznik nr 1 do SWZ – Zmodyfikowany opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 do SWZ – Zmodyfikowany formularz ofertowy
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Opublikowano: 21/05/2021
Dostawa 90 000 kart elektronicznych niespersonalizowanych
Załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
Załącznik nr 1 c do OPZ – Wzór karty PEKA JUNIOR
Załącznik nr 1 d do OPZ – Wizerunek karty dla wolumenu 50000
Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór umowy
Załącznik nr 2 do umowy – Wzory protokołów
Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz dostaw
Załącznik nr 6 do SWZ – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO
Termin składania ofert upływa dnia 01.06.2021 r. o godz. 09.00
Odpowiedzi na pytania – 27.05.2021 r.
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Informacja z otwarcia ofert – 02.06.2021 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 24.06.2021 r.
Opublikowano: 21/05/2021
ŚWIADCZENIE USŁUG POGOTOWIA TECHNICZNEGO I KONSERWACJI NA DWORCACH I PUNKTACH OBSŁUGI KLIENTA (POKACH)
Załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 – Wzór umowy w sprawie zamówienia
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 – Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO
Załącznik nr 6 – Wzór oświadczenia dot. elektromobilności
Załącznik nr 7 – Wykaz wykonanych usług
Załącznik nr 8 – Wzór zobowiązania
Termin składania ofert upływa dnia 1 czerwca 2021 r. o godzinie 09.00.
Odpowiedź na pytanie – 27.05.2021 r.
INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT – 02.06.2021 R.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY – 18.06.2020 r.
Opublikowano: 23/12/2020
Usługa operatora świadczona przez Wykonawcę dla czterech parkingów P&R zlokalizowanych na terenie Miasta Poznania a dokładniej:
1)P&R Szymanowskiego przy przystanku PST Szymanowskiego u zbiegu ulic Szymanowskiego i Smoleńskiej
2)P&R Św. Michała przy skrzyzowaniu ulic Św. Michała i Warszawskiej w Poznaniu,
3) P&R Starołeka przy rondzie Starołeka (w rejonie ulic Hetmańska, Starołecka i Wagrowska)
4)P&R Biskupińska przy ulicy Biskupińskiej (w rejonie przystanku kolejowego Poznań Strzeszyn)
Ogłoszenie zmian – przekazane do DzUUE w dniu 15.01.2021 r.
Opublikowane ogłoszenie zmian – 20.01.2021
Ogłoszenie zmian – przekazane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 29.01.2021
Opublikowane ogłoszenie zmian – 3.02.2021 r.
Ogłoszenie zmian – przekazane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 8 lutego 2021 r.
Ogłoszenie zmian – opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 12 lutego 2021 r.
Ogłoszenie zmian – przekazane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 18 lutego 2021 r.
Ogłoszenie zmian – opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 23 lutego 2021 r.
Ogłoszenie zmian – przekazane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 2 marca 2021 r.
Ogłoszenie zmian – opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 5 marca 2021 r.
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 4 do SIWZ – Wykaz usług
Załącznik nr 5 do SIWZ – Projekt umowy
Załącznik nr 5 do SIWZ – Projekt Umowy – 18.02.2021 r.
Załącznik nr 1 do Umowy- Plan parkingu P&R ul. Szymanowskiego
Załącznik nr 2 do Umowy- Plan parkingu P&R ul. Św. Michała
Załącznik nr 3 do Umowy- Plan parkingu P&R Starołęka
Załącznik nr 4 do Umowy- Plan parkingu P&R ul. Biskupińska
Załącznik nr 6 do Umowy- Scenariusze postępowania Wykonawcy
Załącznik nr 7 do Umowy- Wzór raportu
Załącznik nr 8 do Umowy- Opis Przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 9 do Umowy- Oświadczenie dotyczące elektromobilności
Załącznik nr 6 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 4 do OPZ – Gwarancja Jakości dla P&R Szymanowskiego z 18 stycznia 2018 roku
Załącznik nr 5 do OPZ – Zestawienie sprzętu na parkingach P&R
Załącznik nr 6 do OPZ – Instrukcja użytkowania i utrzymania
Załącznik nr 7 do OPZ – Instrukcja obsługi Kasy automatycznej APM307
Załącznik nr 8 do OPZ – Instrukcja eksploatacyjna. ACCES Park
Załącznik nr 9 do OPZ – Instrukcja obsługi regulatora przepływu wód deszczowych
Załącznik nr 10 do OPZ – Instrukcja użytkowania i konserwacji elementów małej architektury
Załącznik nr 11 do OPZ – Instrukcja operatora systemu IPNSI Sense
Modyfikacja SIWZ – 15 stycznia 2021 r.
Odpowiedzi na pytania wraz z modyfikacją SIWZ, OPZ i projektu umowy – 29.01.2021 r.
Zmieniony Opis Przedmiotu zamówienia – 29.01.2021 r.
Część 2 załącznika nr 5 do Opisu przedmiotu zamówienia – 29.01.2021 r.
Zmieniony Projekt Umowy – 29.01.2021 r.
Załącznik nr 12 do OPZ – 29.01.2021 r.
Odpowiedzi na pytania wraz z modyfikacją SIWZ – 8 lutego 2021 r.
Odpowiedzi na pytania wraz z modyfikacją SIWZ – 18 lutego 2021 r.
Załącznik nr 1 do odpowiedzi na pytania – 18.02.2021 r.
Zmieniony Projekt Umowy – 18.02.2021 r.
Zmieniony Opis Przedmiotu Zamówienia – 18.02.2021 r.
Zmieniony Formularz ofertowy – 18.02.2021 r.
Zmieniony Formularz ofertowy w formacie word – 23.02.2021 r.
Odpowiedzi na pytania – 23.02.2021 r.
Odpowiedzi na pytania– 02.03.2021 r.
Zmieniony Opis przedmiotu zamówienia – 02.03.2021 r.
Odpowiedzi na pytania– 09.03.2021 r.
Termin składania ofert upływa dnia 29 stycznia 2021 roku o godzinie 11.00
Termin składania ofert upływa dnia 8 lutego 2021 roku o godzinie 11:00
Termin składania ofert upływa dnia 19 lutego 2021 roku o godzinie 11:00
Termin składania ofert upływa dnia 24 lutego 2021 r. o godzinie 11.00
Termin składania ofert upływa dnia 8 marca 2021 r. o godzinie 11:00
Termin składania ofert upływa dnia 19 marca 2021 roku o godzinie 11:00
Informacja z otwarcia ofert – 22.03.2021r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 7 maja 2021 r.
Opublikowano: 03/12/2020
„Badanie i ocena standardów jakości w komunikacji miejskiej w Poznaniu na liniach komunikacyjnych miejskich oraz na liniach komunikacyjnych realizowanych w ramach porozumień międzygminnych”
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 4 – oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia
Załącznik nr 7 – Projekt umowy
Załącznik nr 8 – Opis przedmiotu zamówienia
Identyfikator postępowania i klucz publiczny
Termin składania ofert upływa dnia 11.12.2020 r. o godz. 10.00.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 16.12.2020 r.
Opublikowano: 26/11/2020
Świadczenie usługi Wsparcia Technicznego Systemu ITS w zakresie Systemu Zarządzania Transportem Publicznym oraz Systemu Informacji dla Podróżnych zgodnie z Umową oraz OPZ.
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
Załącznik nr 5 do SIWZ – Wykaz usług
Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy
Załącznik nr 2 do Projektu Umowy – SLA
Załącznik nr 3 do Projektu Umowy – Wzór raportu miesięcznego
Załącznik nr 4 do Projektu Umowy – Zestawienie tablic informacji pasażerskiej
Załącznik nr 7 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Identyfikator zamówienia i klucz publiczny
Termin składania ofert w postępowaniu upływa dnia 07.12.2020 o godzinie 11.00
Informacja dotycząca otwarcia ofert – 8.12.2020 r.
Informacja o unieważnieniu postępowania – 9.12.2020 r.
Opublikowano: 10/11/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na świadczenie usług pocztowych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu.
Ogłoszenie o zamówieniu społecznym
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Formularz cenowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 6 – Projekt umowy
Załącznik nr 2 do umowy – WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI POCZTOWEJ
Załącznik nr 6 do umowy – Oświadczenie dotyczące pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym
Załącznik nr 7 – Ochrona danych osobowych- Informacja dla Kontrahentów
Załącznik nr 8 – Instrukcja Użytkownika Systemu MiniPortal ePUAP
Identyfikator postępowania i klucz publiczny
Odpowiedz na pytanie Wykonawcy 1 – 13.11.2020 r
Odpowiedz na pytania Wykonawcy z dnia 16.11.2020 – 19.11.2020 r
Załącznik nr 1 do ogłoszenia – Formularz ofertowy_tekst jednolity po zmianie – 19.11.2020 r
Załącznik nr 5 do ogłoszenia- Opis przedmiotu zamówienia_tekst jednolity po zmianie – 19.11.2020 r
Załącznik nr 6 do ogłoszenia-Wzór umowy_tekst jednolity po zmianie – 19.11.2020 r
Jednocześnie Zamawiający zamieszcza:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu społecznym – 19.11.2020 r
oraz
edytowalną wersję Załącznika nr 1 do ogłoszenia – Formularz ofertowy_tekst jednolity po zmianie – 19.11.2020 r
Modyfikacja treści Załącznika nr 1 do ogłoszenia – Formularz Ofertowy – 23.11.2020
Termin składania ofert upływa dnia 18 listopada 2020 r. o godzinie 10.00.
Termin składania ofert upływa dnia 20 listopada 2020 r. o godzinie 10.00.
Termin składania ofert upływa dnia 24 listopada 2020 r. o godzinie 10.00.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT – 23.11.2020 r.
Opublikowano: 04/11/2020
Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Zalącznik nr 4 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załacznik nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 7 – Projekt umowy
Załącznik nr 3 do Projektu Umowy – Wzór protokołu zdawczo – odbiorczego
Klucz publiczny i identyfikator zamówienia
Odpowiedzi na zadanie pytania 09.11.2020 r.
Odpowiedzi na pytania: 10.11.2020 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 10.11.2020 r.
Odpowiedzi na pytania 12.11.2020r.
Załącznik nr 1 do odpowiedzi 12.11.2020 r.
Załącznik nr 1 do odpowiedzi edytowalny 12.11.2020 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 12.11.2020 r.
Termin składania ofert upływa dnia 12.11.2020 r. o godz. 10.00
Termin składania ofert upływa dnia 13.11.2020 r. o godz. 10.00
Termin składania ofert upływa dnia 17.11.2020 r. o godz. 10.00
Informacja z otwarcia ofert 18.11.2020
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert – 27.11.2020 r.
Opublikowano: 14/10/2020
„Świadczenie usługi Wsparcia Technicznego Systemu ITS w zakresie Systemu Zarządzania Transportem Publicznym oraz Systemu Informacji dla Podróżnych zgodnie z Umowa oraz OPZ” – nr. sprawy ZTM.EZ.3310.15.2020
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Projekt Umowy
Załącznik nr 1 do Projektu Umowy – Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 do Projektu Umowy – Warunki świadczenia usług serwisu technicznego ITS (SLA)
Załącznik nr 3 do Projektu Umowy – Raport miesięczny
Załącznik nr 4 do Projektu Umowy – Zestawienie Tablic Informacji Pasażerskiej
Załącznik nr 7 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia
Identyfikator postępowania i klucz publiczny
Instrukcja Użytkownika Systemu MiniPortal ePuap
Informacja z otwarcia ofert – zamieszczona dnia 23.10.2020 r.
Termin składania ofert upływa dnia 22 października 2020 r. o godzinie 11.00
Informacja o unieważnieniu postępowania – 28.10.2020
Opublikowano: 15/09/2020
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 5 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 6 – Projekt umowy
Załącznik nr 3 do Umowy – Wzór protokołu zdawczo – odbiorczego
Załącznik nr 7 – Karta informacyjna o przepisach dotyczących ochrony danych osobowych dla kontrahentów ZTM
Załącznik nr 8 – Instrukcja Użytkownika Systemu MiniPortal ePUAP
Identyfikator postępowania i klucz publiczny
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy oraz zmiana treści SIWZ
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Załącznik nr 1 – Zmodyfikowany formularz ofertowy
Termin składania ofert upływa dnia 30 października 2020 r. o godzinie 10.00.
Termin składania ofert upływa dnia 01 października 2020 r. o godzinie 10.00.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT – 02.10.2020 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert – 21.10.2020 r.
Opublikowano: 09/09/2020
Opracowanie szczegółowej koncepcji wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową przebudowy Dworca Autobusowego Rataje oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 6 – Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów
Załącznik nr 8 – Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia
Załącznik nr 9 – Projekt umowy
Wzór protokołu zdawczo-odbiorczego
Załącznik nr 11 – Dokumentacja projektowa obecnego stanu Dworca Rataje
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy oraz zmiana treści SIWZ
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termin składania ofert upływa dnia 21 października 2020 r. o godz. 11:00
Termin składania ofert upływa dnia 28 października 2020 r. o godz. 11:0