Od 1 czerwca (wtorek) Punkty Obsługi Klienta ZTM Poznań wracają do godzin otwarcia od 6:00 do 20:00

Opublikowano: 24/05/2021
Od 1 czerwca (wtorek) Punkty Obsługi Klienta ZTM Poznań wracają do godzin otwarcia od 6:00 do 20:00

W związku z sukcesywnym „odmrażaniem” poszczególnych branż gospodarki oraz życia społecznego i częściowym zwiększeniem limitów maksymalnej liczny pasażerów w tramwajach i autobusach – od 1 czerwca (wtorek) w pełnym wymiarze czasowym będą otwarte Punkty Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu. Zapraszamy.

Od 1 czerwca 10 z 11 Punktów Obsługi Klienta ZTM będzie czynnych w godzinach od 6:00 do 20:00.

Lokalizacje POK: Dworzec Zachodni PKP, Górczyn – pętla autobusowa, Ogrody – pętla tramwajowa, pl. Wiosny Ludów – budynek CH Kupiec Poznański (wejście od ul. Strzeleckiej), Jana III Sobieskiego – dworzec autobusowy, Dębiec – pętla tramwajowa, Junikowo - pętla tramwajowa, rondo Kaponiera – poziom -1,  Śródka –  dworzec autobusowy i Dworzec Rataje.

Z uwagi na pandemię Covid-19 wciąż niedostępne będą POK i BOK znajdujące się w siedzibie ZTM Poznań przy ulicy Matejki.

W Punktach Obsługi Klienta dostępne są następujące usługi:

- doładowywanie kart PEKA (kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki),

- kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,

- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA,

- odbiór imiennej karty PEKA,

- kupno karty PEKA na okaziciela,

- zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,

- opłacanie opłat dodatkowych,

- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,

- składanie reklamacji w formie pisemnej

- otrzymanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,

Od 1 czerwca Biuro Obsługi Klienta pod rondem Kaponiera (poziom -1) będzie funkcjonowało w godzinach sprzed pandemii, czyli od godz. 9:30 do 17:00.

W Biurze Obsługi Klienta dostępne są następujące usługi:

- złożenie reklamacji, skargi lub wniosku,

- złożenie wniosku o rozłożenie zadłużenia na raty,

- otrzymanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,

- bezpłatne wykonanie zdjęcia do wniosku o wydanie karty PEKA (Uwaga! W czasie epidemii koronawirusa zdjęcia nie są wykonywane),

- uzyskanie informacji o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,

- otrzymanie pomocy w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów

Z uwagi na pandemię podczas wizyt w POK/BOK serdecznie prosimy klientów o przestrzeganie reżimu sanitarnego, czyli przestrzeganie kilku prostych zasad podczas obsługi:

- noszenie maski zasłaniającej usta i nos,

- zdezynfekowanie rąk lub korzystanie z jednorazowych rękawiczek,

- przebywanie podczas obsługi w miejscu wyznaczonym,

- zachowanie minimum 2 metrów odległości między osobami oczekującymi w kolejce,

- dokonywanie płatności (w miarę możliwości) kartą płatniczą,

Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.