Świadczenie usług serwisu (naprawy) pogwarancyjnego urządzeń zainstalowanych w Zarządzie Transportu Miejskiego w Poznaniu - ZTM.DU.3310.2.2022

Opublikowano: 28/01/2022

„Świadczenie usług serwisu (naprawy) pogwarancyjnego urządzeń zainstalowanych w Zarządzie  Transportu Miejskiego w Poznaniu ”- ZTM.DU.3310.2.2022.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Załącznik 1 do zapytania ofertowego - Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Załącznik 2 do zapytania ofertowego - Wykaz usług

Załącznik 2 do zapytania ofertowego - Wykaz usług_wersja edytowalna

Załącznik 3 do zapytania ofertowego - Projekt umowy

Załącznik 4 do zapytania ofertowego - Zestawienie sprzętu do serwisu pogwarancyjnego

Załącznik 5 do zapytania ofertowego - Formularz zgłoszenia serwisowego

Załącznik 6 do zapytania ofertowego - Formularz ofertowy

Załącznik 7 do zapytania ofertowego - Wzór protokołu zdawczo-odbiorczego

Załącznik 8 do zapytania ofertowego - Wzór protokołu wykonania czynności serwisowych

Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail : zamowienia@ztm.poznan.pl. Termin składania ofert upływa dnia : 04 lutego 2022 r.

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - 09.02.2022 r

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 11.02.2022 r.