Wykonanie serwisu technicznego, administrowania, przeglądów i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemów teletechnicznych, systemów sygnalizacji pożaru oraz zainstalowanych urządzeń i sprzętu w ZTM - ZTM.DU.3310.42.2021
Opublikowano: 20/12/2021„Wykonanie usług stałego serwisu technicznego, administrowania, przeglądów i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemów teletechnicznych, systemów sygnalizacji pożaru oraz zainstalowanych urządzeń i sprzętu w Zarządzie transportu Miejskiego w Poznaniu ” - ZTM.DU.3310.42.2021.
Załącznik 2 do zapytania ofertowego - Istotne postanowienia umowy
Załącznik 3 do zapytania ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik 4 do zapytania ofertowego - Zobowiązania Wykonawcy
Załącznik 5 do zapytania ofertowego - Protokół odbioru prac
Załącznik 6 do zapytania ofertowego - Formularz ofertowy
Załącznik 6 do zapytania ofertowego - Formularz ofertowy_wersja edytowalna
Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail : zamowienia@ztm.poznan.pl. Termin składania ofert upływa dnia : 27 grudnia 2021 r.
Informacja z otwarcia ofert - 29.12.2021
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 30.12.2021 r.