ZTM.EZ.3310.18.2017

Opublikowano: 16/11/2017

Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu i części komputerowych oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu

Ogłoszenie o zamówieniu

SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej

Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz dostaw

Załącznik nr 6 do SIWZ - OPZ

Załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt Umowy

załącznik do Umowy - protokół zdawczo-odbiorczy

załącznik do Umowy - fakultatywne oświadczenie Wykonawcy

Pytania i odpowiedzi nr 1

Termin składania ofert upływa 27.11.2017r., o godz. 11:00

Informacja z otwarcia ofert - 28.11.2017 r.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część I - 06.12.2017 r.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część III, V, VI - 06.12.2017 r.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na część II, część IV - 06.12.2017 r.