Od czwartku (18 listopada) nieczynny będzie Punkt Obsługi Klienta mieszczący się przy pl. Wiosny Ludów w budynku CH Kupiec Poznański

Opublikowano: 17/11/2021
Od czwartku (18 listopada) nieczynny będzie Punkt Obsługi Klienta mieszczący się przy pl. Wiosny Ludów w budynku CH Kupiec Poznański

W związku z koniecznością przeprowadzenia prac remontowych, od 18 listopada 2021r. do 15 stycznia 2022 r. nieczynny będzie Punkt Obsługi Klienta mieszczący się przy pl. Wiosny Ludów w budynku CH Kupiec Poznański.

Zamknięcie związane jest z kompleksowym remontem holu wejściowego prowadzącego do Punktu Obsługi Klienta. W trakcie prac wymieniona zostanie także posadzka, sufit i oświetlenie w samym POK. Odbiór kart PEKA (w tym karty PEKA związane z postępowaniem reklamacyjnym) będzie możliwy w POK pod rondem Kaponiera (poziom -1). Najbliższy biletomat stacjonarny znajduje się  przy ulicy Wrocławskiej, a najbliższe Punkty Obsługi Klienta ZTM znajdują się w następujących lokalizacjach:

- rondo Kaponiera – poziom -1

- rondo Śródka –  dworzec autobusowy

- rondo Rataje - dworzec autobusowy

Punkty Obsługi Klienta ZTM Poznań są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 20:00.

Zachęcamy ponadto do zakupu biletów przez Internet poprzez portal www.peka.poznan.pl. Należy jednak pamiętać o konieczności aktywacji zakupionego e-biletu w czytniku karty PEKA.

Jest też możliwość zakupu biletów jednorazowych czasowych za pomocą aplikacji mobilnych. Pasażerowie ZTM mogą kupować bilety czasowe przez następujące aplikacje mobilne: mPay, moBILET (Mobile Traffic), GoPay, Skycash, jakdojade.pl. zbiletem.pl. Wszystkie szczegóły zakupu biletu można znaleźć na stronie wybranej aplikacji.