Punkt Obsługi Klienta w budynku CH Kupiec Poznański przy pl. Wiosny Ludów będzie nieczynny do odwołania
Opublikowano: 14/01/2022Z uwagi na wydłużenie prac związanych z modernizacją, Punkt Obsługi Klienta przy pl. Wiosny Ludów w budynku CH Kupiec Poznański jest nieczynny do odwołania.
Zamknięcie punktu związane jest z kompleksowym remontem holu wejściowego prowadzącego do Punktu Obsługi Klienta. W trakcie prac wymieniona zostanie także posadzka, sufit i oświetlenie w samym POK.
Odbiór kart PEKA (w tym karty PEKA związane z postępowaniem reklamacyjnym) będzie możliwy w POK pod rondem Kaponiera (poziom -1). Najbliższy biletomat stacjonarny znajduje się przy ulicy Wrocławskiej, a najbliższe Punkty Obsługi Klienta ZTM znajdują się w następujących lokalizacjach:
- rondo Kaponiera – poziom -1
- rondo Śródka – dworzec autobusowy
Punkty Obsługi Klienta ZTM Poznań są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 20:00.
Zachęcamy ponadto do zakupu biletów przez Internet poprzez portal www.peka.poznan.pl. Należy jednak pamiętać o konieczności aktywacji zakupionego e-biletu w czytniku karty PEKA.
Jest też możliwość zakupu biletów jednorazowych czasowych za pomocą aplikacji mobilnych. Pasażerowie ZTM mogą kupować bilety czasowe przez następujące aplikacje mobilne: mPay, moBILET (Mobile Traffic), GoPay, Skycash, jakdojade.pl. zbiletem.pl. Wszystkie szczegóły zakupu biletu można znaleźć na stronie wybranej aplikacji.
Za utrudnienia przepraszamy.