W poniedziałek (14 lutego) ponownie uruchomiony zostanie Punkt Obsługi Klienta w budynku CH Kupiec Poznański przy pl. Wiosny Ludów

Opublikowano: 11/02/2022
W poniedziałek (14 lutego) ponownie uruchomiony zostanie Punkt Obsługi Klienta w budynku CH Kupiec Poznański przy pl. Wiosny Ludów

Po zakończeniu prac modernizacyjnych, od poniedziałku (14 lutego) ponownie uruchomiony zostanie Punktu Obsługi Klienta przy pl. Wiosny Ludów w budynku CH Kupiec Poznański.

Prace obejmowały kompleksowy remont holu wejściowego prowadzącego do Punktu Obsługi Klienta. W ich trakcie wymieniona została także posadzka, sufit i oświetlenie w przestrzeni obsługi klienta. Placówka ZTM przy pl. Wiosny Ludów będzie czynna od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach od 6:00 do 20:00.

Zakres oferowanych usług w Punktach Obsługi Klienta:

- doładowywanie kart PEKA: kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki,

- kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,

- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA oraz odbiór imiennej karty PEKA,

- kupno karty PEKA na okaziciela,

- zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,

- opłacanie opłat dodatkowych,

- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,

- składanie reklamacji w formie pisemnej,

- otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA.