Koronawirus – zmiana organizacji pracy Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM (od poniedziałku – 16 marca)

Opublikowano: 14/03/2020
Koronawirus – zmiana organizacji pracy Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM (od poniedziałku – 16 marca)

W związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego na terenie całego kraju, kierując się troską o zdrowie wszystkich pasażerek i pasażerów oraz pracowników ZTM i MPK, od 16 marca do odwołania zawieszona jest możliwość osobistego załatwiania spraw w Punktach Obsługi Klienta i Biurach Obsługi Klienta ZTM.

Decyzja o braku możliwości osobistego załatwiania spraw lub kupowania biletów została podyktowana przede wszystkim troską o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz dbałością o zapewnienie ciągłości pracy ZTM.

Mimo tej trudnej dla wszystkich sytuacji, chcemy być dla Państwa pomocni, dlatego zostanie zapewniona obsługa zdalna poprzez kontakt telefoniczny i za pośrednictwem poczty elektronicznej. Prosimy o zrozumienie, jeśli czas oczekiwania na połączenie lub czas udzielenia odpowiedzi się wydłuży. Odniesiemy się do wszystkich spraw, najszybciej jak to będzie możliwe, uwzględniając wyjątkowość okoliczności, w której wszyscy funkcjonujemy.

Od poniedziałku 16 marca - we wszystkich sprawach załatwianych dotychczas w POK/BOK prosimy o:

- kontakt telefoniczny pod numerem 61 8 346 163 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00) - możliwość uzyskania informacji od pracowników ZTM;

- kontakt telefoniczny pod numerami 61 8 346 126 i 61 8 346 136 (w godzinach od 10.00 do 17.00) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,

- kontakt drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,

- korzystanie z platformy ePUAP

- w kwestii zakupu biletów prosimy o skorzystanie z biletomatów stacjonarnych, Internetu (www.peka.poznan.pl) oraz aplikacji mobilnych,

Uwaga! Prosimy o ograniczenie korespondencji tradycyjnej papierowej  - w celu eliminacji dróg ewentualnego zakażenia.

Zakup biletu przez Internet

Doładowanie karty PEKA w Internecie jest najwygodniejszym sposobem zakupu biletu okresowego na sieć lub doładowania tPortmonetki. Zakup biletu przez Internet jest wygodny i prosty. Posiadając kartę PEKA, każdy zyskuje dostęp do indywidualnego konta na portalu PEKA, które umożliwia korzystanie z osobistego punktu sprzedaży biletów, czynnego bez ograniczeń czasowych.

Zakup krok po kroku – zobacz film prezentujący sposób kupowania biletu przez Internet na stronie www.peka.poznan.pl 

Czytaj więcej o zmianach w rozkładach jazdy

Więcej o działaniach profilaktycznych Miasta Poznania na oficjalnej stronie Poznania: www.poznan.pl/koronawirus