Biura Obsługi Klienta
Lokalizacja Biura Obsługi Klienta i godziny otwarcia - po kliknięciu w nazwę można sprawdzić lokalizację na mapie google |
Fotografia Biura Obsługi Klienta |
Biuro Obsługi Klienta ZTM rondo Kaponiera – poziom -1 otwarte w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 14:30
|
|
Biuro Obsługi Klienta ZTM, ulica Matejki 59 - siedziba ZTM w Poznaniu - w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 16:00 |
Zakres oferowanych usług w Biurach Obsługi Klienta:
- składanie reklamacji, skarg lub wniosków,
- składanie wniosków o rozłożenie zadłużenia na raty,
- uzyskiwanie informacji o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,
- pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA i innych dokumentów,
- w BOK przy ulicy Matejki 59 istnieje możliwość uzyskania legitymacji wydawanej dla opiekuna dziecka z niepełnosprawnością. Legitymacja uprawnia do przejazdów bez dziecka na trasie miejsce zamieszkania – szkoła (albo inna placówka specjalna) – miejsce zamieszkania i wydawana jest przez Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu na podstawie legitymacji szkolnej dziecka, zaświadczenia ze szkoły (w przypadku innego miejsca nauki niż adres szkoły) i dowodu tożsamości opiekuna.
Zapraszamy do kontaktu zdalnego
- pod numerem telefonu 61 646 33 44 (w godzinach od 8:00 do 15:30) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,
- drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,
- korzystanie z platformy ePUAP