ZTM.EL.0716.24.2019

Opublikowano: 15/10/2019

Dostawa regałów stacjonarnych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu wraz z wniesieniem oraz montażem.

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Karta informacyjna o przepisach dotyczących ochrony danych osobowych dla kontrahentów ZTM,

Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Formularz ofertowy

Termin składania ofert upływa dnia 23 października 2019 r.

Oferty należy składać w Kancelarii Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, pok. 021, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, czynnej w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30; w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem sprawy ZTM.EL.0716.24.2019 oraz opisem :"NIE OTWIERAĆ".

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty