ZTM.EL.0716.6.2020

Opublikowano: 11/02/2020

Miasto Poznań Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:

Dostawę papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu.

Termin składania ofert do dnia 18.02.2020 r. w Kancelarii Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, pok. 021, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, czynnej w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30,

w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem sprawy ZTM.EL.0716.6.2020 oraz opisem: „ NIE OTWIERAĆ”.

 

Zapytanie Ofertowe

Wzór Umowy

Załącznik nr 1 do Umowy - Opis Przedmiotu Zamówienia

Załącznik nr 2 do Umowy - Protokół odbioru dostawy

Załącznik nr 3 do Umowy - Formularz ofertowy

Karta informacyjna o przepisach dotyczących ochrony danych osobowych

 Wyjaśnienia - 14.02.2020 r.

Termin składania ofert zostaje wydłużony do dnia 19.02.2020r.

Zawiadomienie o wyborze oferty - 24.02.2020r.