ZTM.EL.0716.6.2020
Opublikowano: 11/02/2020Miasto Poznań Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:
Dostawę papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu.
Termin składania ofert do dnia 18.02.2020 r. w Kancelarii Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, pok. 021, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, czynnej w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30,
w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem sprawy ZTM.EL.0716.6.2020 oraz opisem: „ NIE OTWIERAĆ”.
Załącznik nr 1 do Umowy - Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 do Umowy - Protokół odbioru dostawy
Załącznik nr 3 do Umowy - Formularz ofertowy
Karta informacyjna o przepisach dotyczących ochrony danych osobowych
Termin składania ofert zostaje wydłużony do dnia 19.02.2020r.