ZTM.EL.2110.6.2019

Opublikowano: 21/11/2019

Dostawa mebli biurowych i krzeseł konferencyjnych do siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59.

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Karta informacyjna o przepisach dotyczących ochrony danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Formularz ofertowy

Termin składania ofert do dnia 28.11.2019 r. w Kancelarii Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, pok. 021, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, czynnej w dni robocze w godzinach od 07.30 do 15.30, w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem sprawy ZTM.EL.2110.6.2019 oraz opisem: „ NIE OTWIERAĆ”.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 4 grudnia 2019 r.

Informacja o odstąpieniu od realizacji zamówienia - 16 grudnia 2019 r.