Wykonanie serwisu technicznego, administrowania, przeglądów i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemów teletechnicznych, systemów sygnalizacji pożaru oraz zainstalowanych urządzeń i sprzętu w ZTM - ZTM.DU.3310.42.2021

Opublikowano: 20/12/2021

„Wykonanie usług stałego serwisu technicznego,  administrowania, przeglądów i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemów teletechnicznych, systemów sygnalizacji pożaru oraz zainstalowanych urządzeń i sprzętu w Zarządzie transportu Miejskiego w Poznaniu ” - ZTM.DU.3310.42.2021.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Załącznik 1 do zapytania ofertowego - Karta informacyjna o ochronie danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Załącznik 2 do zapytania ofertowego -  Istotne postanowienia umowy

Załącznik 3 do zapytania ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik 4 do zapytania ofertowego - Zobowiązania Wykonawcy

Załącznik 5 do zapytania ofertowego - Protokół odbioru prac

Załącznik 6 do zapytania ofertowego - Formularz ofertowy

Załącznik 6 do zapytania ofertowego - Formularz ofertowy_wersja edytowalna

Oferty należy składać elektronicznie na adres e-mail : zamowienia@ztm.poznan.pl. Termin składania ofert upływa dnia : 27 grudnia 2021 r.

 Informacja z otwarcia ofert - 29.12.2021

 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 30.12.2021 r.